خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد دودانگه خبر داد:

رشد۳۰درصدی ارائه خدمات عمرانی به مددجویان

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۵۰۱

رئیس کمیته امداد دودانگه از رشد۳۰درصدی ارائه خدمات عمرانی به مددجویان این منطقه خبر داد.

به گزارش  ایلنا از ساری ، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان مازندران؛  مهدی دامادی رئیس کمیته امداد دودانگه با بیان اینکه ساخت مسکن برای مددجویان تحت حمایت جهت توانمند سازی آنان، از اولویت های این نهاد است ،گفت: تعمیر و بازسازی هشت واحد مسکن مددجویی احداث پنج واحد سرویس بهداشتی وحمام و سه مورد حصار کشی از جمله خدمات عمرانی ارائه شده به مددجویان دودانگه در سه ماهه نخست سال جاری بوده است.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات عمرانی به مددجویان دودانگه در سه ماهه نخست سال جاری ۳۰درصد رشد داشته است ، گفت: احداث، تعمیر و بازسازی مسکن مددجویی در این منطقه  از جمله اقداماتی است که انجام شده است .

رئیس اداره کمیته امداد دودانگه با بیان اینکه ۱۰واحد مسکن مددجویی در سال جاری در این منطقه ساخته خواهد شد، ادامه داد: با کمک خیران و مردم نیکوکار می توان مشکل مسکن محرومان و نیازمندان را مرتفع کرد.

وی  به ساخت سه واحد مسکن شهری و روستایی در این منطقه اشاره کردو افزود: تعمیر ،احداث،بازسازی وبهسازی مسکن مدد جویان شهری و روستایی یکی از خدمات کمیته امداد به مددجویان است .

دامادی با بیان  اینکه بخشی از تعمیر و باز سازی مسکن مددجویان دودانگه از محل کمک های مردمی هزینه شده است،افزود:مددجویان روستایی علاوه بر مساعدت  امداد می توانند از سایر تسهیلات طرح بهسازی  و مقاوم سازی بنیاد مسکن نیز بهره مند شوند.

وی  به ساخت یک واحد مسکن مددجویی در روستای سنگده اشاره کرد و گفت: این واحد مسکونی که بر اثر رانش دچار آسیب شده بود با مساعدت خیران با هزینه ای به ارزش 300میلیون ریال بستر سازی شد و ما بقی ساختمان  هم با همکاری خیّران ، دهیاری و شورای روستا تکمیل و به مددجو تحویل داده خواهد شد و تاکنون ۲۵درصد کار ساخت انجام شده است.

رئیس کمیته امداد دودانگه گفت: با مشارکت خیران در امر ساخت  مسکن ، این نهاد با همکاری خیران در مدت زمان 6 ماه از اعتبارات کمیته امداد به ارزش ۱۲۰  میلیون ریال و کمک خیران و اهالی روستای جورجاده از محل زکات به مبلغ ۳۱۰ میلیون ریال به ساخت مسکن  برای یکی از مددجویان اقدام کرده است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد .

دامادی با تقدیر از همراهی و همکاری مردم نوعدوست خاطر نشان کرد: یک هزار و 828 نفر در دودانگه تحت حمایت کمیته امداد قراردارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز