خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر ساری در آیین گشایش زیر گذر پل گردن ساری:

خدمت گزاری به مردم مهمترین وظیفه شورا و شهرداری است

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۵۴۱

رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: رفع مشکلات مردم از دغدغه های مهمی است که شورا و شهرداری رفع این مشکلات را از وظایف خود می داند با تاکید بر اینکه خدمت گزاری به مردم مهمترین وظیفه شورا و شهرداری است.

به گزارش ایلنا از ساری،علیجان شمشیربند در آیین زیر گذر پل گردن ساری همزمان با سالروز ولادت هشتمین اختر تابناک امام و ولایت امام رضا (ع) مرتفع کردن مشکل جنوب شهر ساری در رابطه با احداث زیر گذر ماشین رو را از برنامه های مهم شورای چهارم عنوان کرد و اظهار داشت: با تلاش شورای اسلامی دوره چهارم ، شهرداری ساری و راه آهن شمال چهار زیر گذر در این منطقه به بهره برداری رسیده است.

وی ضمن سپاس از اقدامات شوراهای گذشته ساری به عملکرد شورای چهارم اشاره کرد و بر استمرار این عملکردها در جهت خدمات رسانی بهینه به مردم مرکز استان تاکید کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری ،ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، عمکرد شهرداری منطقه سه ساری را خوب ارزیابی  کرد و گفت: عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم است.

وی بازگشایی جاده اصلی از این منطقه به پل سردار نوری را از دیگر اقدامات در دست اجرای شورا و شهرداری ساری برشمرد و ادامه داد: رفع مشکلات  مردم از دغدغه های مهمی است که شورا و شهرداری رفع این مشکلات را از وظایف خود می داند.

شمشیربند جمع آوری آبهای سطحی ، احداث پارک ولایت، بانوان، شهربازی واحداث تلکابین را از دیگر اقدامات شورا و شهرداری ساری عنوان کرد و از تلاش شبانه روزی شهردارساری در عملیاتی کردن این پروژه ها قدردانی کرد.

وی افزود: شورای پنجم در امتداد فعالیت های خود در جهت خدمات رسانی به مردم ساری با همت و تعامل نمایندگان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی در صدد ارائه خدمات مطلوب و بی منت به شهروندان بویژه اقشار ضعیف و محروم شهر است.

به گزارش ایلنا،پروژه زیر گذر  پل گردن با عرض 6.5 متر که بزرگترین باکس اجرا شده کشور در مسیر ریلی است با همکاری شهرداری ساری و راه آهن شمال  در سالروز ولادت با سعادت امام رضا (ع) به بهره برداری رسید.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز