خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه کربلا مازندران خبرداد:

انجام 15 پروژه عمرانی در بهشهر توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۱۹۹

فرمانده سپاه مازندران گفت:قرارگاه پیشرفت و آبادانی 15پروژه عمرانی به ارزش 3میلیارد و 840میلیون تومان در شهرستان بهشهر به اتمام رساند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر،فرمانده سپاه کربلا مازندران در حاشیه بازدید از روستاهای هزارجریب بهشهر اظهار کرد:با اشاره ی مقام معظم رهبری از سال گذشته قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سپاه تشکیل شد تا با هدف توسعه ی خدمات عمومی برای مردم خدمت کند.

بابایی با بیان اینکه فرمانده این قرارگاه در هر استان فرمانده سپاه استان است،افزود: دو تا پنج دهستان با ضریب محرومیت 7به بالا در هر استان  انتخاب می شوند و این قرارگاه در پنج کارگروه عمرانی با اولویت تامین آب و راه، کارگروه سلامت با هدف تغذیه سالم، پیش گیری و ترویج طب اسلامی،کارگروه آموزش،کارگروه فرهنگی با نگاه به فرهنگ ناب شیعه و کارگروه اقتصاد و اشتغال خدمات اراءه می دهد.

وی ادامه می دهد: حدود 5سالی است که سپاه استان در حوزه کارآفرینی در روستاها فعالیت می کند و روستاییان با این اقدامات آشنا هستند.

فرمانده سپاه مازندران گفت:قرارگاه پیشرفت و آبادانی15پروژه عمرانی به ارزش 3میلیارد و840میلیون تومان در شهرستان بهشهر به اتمام رساند که1میلیارد و 133میلیون تومان پرداخت شد.

بابایی به اقدامات این قرار گاه اشاره کرد و افزود:در سال جاری نخستین کلنگ در 18فروردین زده شد و پروژه کانال آب کشاورزی به 4 روستا تا 28روز بعد به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد:هرچه همکاری و حمایت مدیران بیشتر باشد در اجرای این پروژه ها تسریع می شود و با جذب اعتبارات می توان از این فرصت برای سازندگی و آبادانی استفاده کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز