خبرگزاری کار ایران

فرماندار محمودآباد خبر داد:

راه اندازی مجمع خیرین سلامت شهرستان محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۸۲۷

فرماندار شهرستان محمودآباد از راه اندازی مجمع خیرین سلامت برای اولین بار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد، یحیی یوسف پور صبح چهارشنبه در جلسه شورای مشارکت اجتماعی امور سلامت که با حضور مسئولین ذیربط در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان محمودآباد برگزار شد، اظهار داشت: حوزه سلامت باید شاهد حضور ملموس از سوی خیرین باشد و ساخت مراکز درمانی و بهداشتی از سوی خیرین سلامت باعث کاهش آلام بیماران در اجتماع می شود.

وی افزود: دولت تدبیر و امید اقدامات شایسته ای در حوزه سلامت کشور انجام داده که حتی مورد توجه تمامی اقشار سیاسی جامعه قرار گرفته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت: به ثمر رسیدن برجام، کنترل نرخ تورم و رشد اقتصادی در کنار بحث حوزه سلامت نیز از ارکان مهم و تصمیمات بنیادی دولت است که در کشور صورت گرفت.

یوسف پور با اشاره به تلاش دولت در حوزه سلامت شهرستان محمودآباد عنوان نمود: مردم و خیرین، همراه دولت به سلامت شهرستان کمک کنند. در ساخت مدارس از سوی خیرین تلاش های بسیاری در سطح کشور و شهرستان محمودآباد انجام شده اما باید این نگاه خیرخواهانه نیز وارد حوزه سلامت شود.

فرماندار محمودآباد در پایان گفت: کاهش آلام بیماران صعب العلاج و کمک به بیماران برای تهیه داروهایی که تحت پوشش بیمه نیستند می تواند از فعالیت های خیرین سلامت باشد. تشکیل مجمع خیرین سلامت حاصل قدم های خیر مردم و رونق آن کارگشای حوزه سلامت شهرستان محمودآباد است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز