خبرگزاری کار ایران

در انتخابات مجمع عمومی هئیت کارگران استان مازندران

عضو کمیسیون عمران مجلس رئیس هیات ورزشی کارگری استان مازندران شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۵۹۷

متاستفانه علی رغم پیگیری های به عمل آمده در خصوص مسائل مالی و تزریق پول به فدراسیون کارگری ردیف بودجه ای درست و مناسب مصوبی وجود ندارد که جای تامل و پیگیری بیشتری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از ساری ، عصر گذشته در سالن اجتماعات شهید زرهون سازمان ورزش جوانان استان مازندران که با حضور محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی،سید امیر حسینی رئیس فدراسیون ورزش کارگری جمهوری اسلامی ایران،حبیب حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان مازندران ، کامران اصغری مدیر کل تعاون،کار و امور اجتماعی و همچنین اعضای مجمع برگزار گردید.

مدیر کل تعاون،کار و امور اجتماعی استان مازندران ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان مسئولین برگزاری مجمع گفت: وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه های مختلف بسیار گسترده و وسیع می باشد و یکی از این مسئولیت ها در حوزه ورزش کارگری می باشد و ما وظیفه داریم با ایجاد بستر لازم و تشویق و ترغیب جامعه کارگری به ورزش در تامین شادابی و سلامت و کارآیی نیروی کار استان تلاش کنیم.

کامران اصغری با اشاره به  برگزاری و میزبانی مسابقات المپیاد کارگری کشور در دوره گذشته افزود: در استان مازندران  با توجه به ظرفیت های بالایی که در شاخه های مختلف ورزشی وجود دارد این انتظار میرود که به برکت حضور و حمایت مسئولین و همچنین استعدادهای نخبه ورزشی در مازندران شاهد افتخارات روز افزون بیشتر و تبدیل ظرفیت های بالقوه به بالفعل در عرصه های ورزشی کشور و بین المللی کارگری باشیم.

در ادامه علی دزائی پور رئیس پیشین هئیت ورزشی کارگری استان مازندران و یکی از 2 کاندیدای ریاست مجمع انتخابات هئیت ورزشی کارگران استان مازندران ضمن اعلام استعفا از حضور در انتخابات این مجمع گفت: با توجه به حضور پر افتخار جناب آقای مهندس دامادی نماینده محترم مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی،انصراف خود را از حضور در این مجمع انتخابات اعلام میدارم و امیدوارم حضور ایشان منشا خیر و برکت برای جامعه ورزش کارگری استان مازندران باشد.

محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود و تنها کاندیدای  مجمع انتخابات ریاست  هئیت  ورزش گارگران استان مازندران ضمن عرض قدردانی و تشکر از رئیس هئیت پیشین ورزش کارگری استان مازندران گفت: بنده کارگرزاده هستم و افتخار مرحوم پدر بنده این بود که بنای ساختمان بودو از کارگری کار را شروع کرد و به برکت انقلاب و لطف مردم این شهر نماینده مجلس شد و تلاش های متعددی را در زمینه های مختلفی داشت و نام نیک  هم امروز این ارثیه خوب و حلالی بود که به من حقیر رسید و با همان آبرویی که وجود داشت و لظف و محبتی که مردم به بنده داشتند دو دوره اعتماد کردند و ان شاءالله که بتوانیم سربلند باشیم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی افزود: متاستفانه علی رغم پیگیری های به عمل آمده در خصوص مسائل مالی و تزریق پول به فدراسیون کارگری ردیف بودجه ای درست و مناسب مصوبی وجود ندارد که جای تامل و پیگیری بیشتری دارد.

در ادامه سید امیر حسینی رئیس فدراسیون کارگری ایران گفت: چشم انداز فدراسیون کارگری جامعه ای سالم،فعال،با نشاط و با بهره وری بالا می باشد و ماموریت ما تغییر سبک زندگی فعال و افزایش فعالیت بدنی تا افزایش 150 دقیقه فعالیت روزانه 10و یا  هزار قدم روزانه می باشد.

وی  افزود:این ماموریت و چشم انداز کار بسیار بزرگی است که لازمه رسیدن به این هدف تلاش بسیاراست.

لازم به ذکر است در پایان محمد دامادی با کسب 14 رای از 14 رای ماخوذه اعضای مجمع به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت ورزش کارگری استان مازندران انتخاب شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز