خبرگزاری کار ایران

معاون ستاد اقامه نماز کشور:

بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز اواخر آذرماه برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۲۵۳

معاون ستاد اقامه نماز کشور از برگزاری بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز اواخر آذرماه خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،منصور سرگزی معاون ستاد اقامه نماز کشور و دبیر اجلاس های سراسری نماز کشور امروز در نشست ستاد اقامه نمازاستان که در سالن شماره دو استانداری برگزار شد،اظهار داشت: اجلاس سراسری نماز، از اجلاس‌های ممتاز کشوری است که رهبر معظم انقلاب، نیز بر این موضوع صحه می‌گذارد.

وی با تاکید بر اینکه رویداد مهم اجلاس سراسری نماز همواره مورد توجه مقام معظم رهبری قرار دارد افزود: استان هرمزگان میزبان بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور است.

دبیرستاد اقامه نماز کشوربا اشاره به اینکه  تاکنون موضوعات  متنوع و اولویت دار به ستاد اقامه نماز کشور ارایه شده است ،گفت: دستگاه های فرهنگی متناسب با موضوع اجلاس برنامه هایی را تنظیم می کنند.

سرگزی با بیان اینکه اکثریت مردم و گروه های اجتماعی با فضای مجازی ارتباط دارند و رویکرد ما ایجاد نهضت تولید محتوا و نشر آثار مربوط به نماز است افزود: موضوع اجلاس سال جاری، نماز و فضای مجازی است و به دنبال این هستیم از این ظرفیت و فرصت فوق العاده با موضوعات معنوی بهره ببریم.

وی با اشاره به اینکه در تمام استان ها پیش اجلاسیه موضوع مورد نظر برگزار می شود،جریان سازی و گفتمان سازی را از موضوعات مهم این اجلاسیه برشمرد.

سرگزی زمان برگزاری بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز را اواخر آذرماه خبر داد و گفت: ضرورت دارد تا فضای افسار گریخته مجازی به فصای سالم و پاک با مضامین ارزشمند نماز به عنوان اکسیر شفا بخش تبدیل شود.

معاون ستاد اقامه نماز کشور ادامه داد:ترویج نماز،ایجاد وحدت و تبیین مبانی فرهنگی از اهداف برگزاری این اجلاس است.

وی توجه ویژه به نسل جوان  از اهداف مهم این اجلاسیه به شمار می آید ،افزود:اثر گذاری معنوی نماز به زندگی مردم و کاهش آسیب های فضای مجازی از دستاوردهای این حوزه به شمار می آید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز