خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران خبرداد:

برگزاری جشنواره ملی فانوس به میزبانی مازندران/رونمایی از کتاب عکس شهدای ساری

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۶۶۵

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از برگزاری جشنواره ملی فانوس در 20 تیر ماه به مدت سه روز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،عبدالله ملکی در نشست با خبرنگاران از برگزاری جشنواره ملی " فانوس" به میزبانی استان مازندران خبر دادو اظهار داشت: این جشنواره از 20 تیرماه به مدت سه روز در مجتمع فرهنگی تفریحی بهزیستی استان برگزار می شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، گفت: در این جشنواره از کتاب عکس شهدا با تمثال مبارک 182 شهید بزرگوار ساری رونمایی می شود.

وی افزود: این تعداد عکس ها با همکاری شهرداری ساری جمع آوری و به تعداد یکهزار جلد به چاپ رسیده است.

ملکی هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج و تشویق تولید کنندگان آثار هنری با محوریت دفاع مقدس عنوان کرد.

وی از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد و همچنین سردار کارگر در جشنواره ملی فانوس خبر داد.

جواد قلی زاده در ادامه با بیان اینکه 707 اثر از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کردند ،گفت: از این تعداد 189 اثر به مرحله نهایی راه پیدا کرد که استان های همدان ،اصفهان و اردبیل بیشترین آثار را به این جشنواره ارسال کردند.

وی افزود: این آثار در قالب فیلم،موسیقی،هنرهای نمایشی،سایبری و هنرهای تجسمی به جشنواره ارسال شد.

دبیر اجرایی جشنواره ملی فانوس ادامه داد: دیدار با نماینده ولی فقیه مازندران،بازدید از پارک موزه دفاع مقدس از عناوین برنامه های این جشنواره به شمار می آید.

وی از برگزاری دو کارگروه تخصصی در قالب عکاسی و مستند سازی در این جشنواره خبر داد و افزود: تجلیل از خانواده های شهدای دفاع مقدس وشهدای مدافع حرم از دیگر برنامه های این جشنواره است.

قلی زاده تقدیر از یکی از هنرمندان فرهیخته در حوزه دفاع مقدس را از دیگر برنامه های این جشنواره نام برد و ادامه داد: همایش تخصصی مدیران هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز در این جشنواره برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز