خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران اعلام کرد ؛

آمادگی مازندران برای ارایه خدمات به مسافران در تعطیلات عید سعید فطر

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۵۸۴

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران از آمادگی مازندران برای ارایه خدمات به مسافران در تعطیلات عید سعید فطر خبرداد.

به گزارش ایلنا از ساری ،علی نبیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان با اشاره به این که فعالیت ستاد برای ارایه خدمات مطلوب به مسافران پیش از نوروز آغاز شده است، خاطر نشان ساخت: با توجه به جایگاه خاص گردشگری در مازندران٬ شاهد حضور مسافران در استان هستیم٬ ستاد اجرایی خدمات سفر در مازندران بصورت دائمی فعالیت می کند.

 نبیان با اعلام این که از ۲۷ اسفند ۹۵ لغایت ۱۵ فروردین ۹۶، شاهد اقامت ۱۲ میلیون و ۲۸ هزار و ۴۷۱ نفر شب گردشگر در استان بوده ایم، عنوان نمود: این رقم رشد ۱۱ درصدی حضور گردشگران را در تعطیلات نوروز سال جاری نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ در استان نشان می دهد.

معاون استاندار در ادامه با بیان این که از ۲۷ اسفند ۹۵ لغایت ۱۵ خرداد ۹۶ بالغ بر ۱۴ میلیون و ۷۰ هزار و ۷۸۰ نفر شب٬ گردشگر در استان اقامت گزیده اند، اظهار داشت: این آمار نشانگر آن است که از ۱۵ فروردین لغایت ۱۵ خرداد ۹۶ طی دو ماه بیش از ۲ میلیون نفر مسافر در استان اقامت داشته اند که در خور توجه است.

وی با اشاره به این که در ایام تعطیلات نوروز امسال 14 نمایشگاه صنایع دستی به عرضه محصولات تولیدی استان به گردشگران پرداخته اند و اقدامات و برنامه های فرهنگی مناسبی در سراسر استان به اجرا درآمده است، گفت: نمایشگاه های یاد شده طی تعطیلات نوروز بالغ بر 8 میلیارد تومان فروش داشته است.

جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر استان، افزود: اقدامات دولت تدبیر و امید در محورهای مواصلاتی استان موجب شد که علیرغم رشد 11 درصدی مسافر در سال جاری، شاهد کم شدن بار ترافیک در ایام تعطیلات نوروز باشیم.

وی از آمادگی کامل کمیته های 12 گانه برای ارایه خدمات به مسافران در تعطیلات پیش رو خبر داد و تاکید کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر در ایام تعطیلات عید سعید فطر برای ارایه بهینه خدمات به مسافران استقرار کامل خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران بر افزایش نظارت ها در بخش های مختلف از سوی کمیته های مسئول ستاد از آغاز هفته آینده تاکید کرد و گفت: برنامه ریزی های لازم برای رقم زدن تابستانی زیبا برای مسافران در حال انجام است.

در آغاز این جلسه بزرگ نیا، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و دبیر این ستاد و مسئولین کمیته های 12 گانه ستاد اجرایی خدمات سفر به ارایه گزارش از آمادگی دستگاه های متبوع برای ارایه خدمات به مسافران پرداختند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز