خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران :

دولت الکترونیکی جهت شفافیت در دستگاههای اجرایی ایجاد شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۸۲۵

استاندار مازندران گفت: شفافیت در دستگاههای اجرایی یک ضرورت اساسی است و تنها با تشکیل دولت الکترونیک شفافیت ایجاد می شود.

به گزارش ایلنا،ربیع فلاح جلودار در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل بازرسی استان که در سالن اجتماعات دادگستری برگزار شد، اظهار داشت: سازمان بازرسی یکی از دستگاههای موثر وفعال در جهت رفع مشکلات مردم و کاهش جرائم در دستگاههای اجرایی است و دستگاه قضایی در استان یار و همراه دستگاههای اجرایی در استان بوده وهست.

وی  افزود: بازرسی در تحقق شعار سال رهبری مبنی بر تولید و اشتغال نقش اثرگذاری داشته  و به عنوان مشاوری امین در انجام این مهم کمک بسیار خوبی برای استان بوده است .

استاندار مازندران گفت: بازرسان به عنوان مشاوران امین می توانند کمک بزرگی به سلامت دستگاهها و اجرای قانون کنند ضمن اینکه رویکرد سازمان بازرسی امروز کمک به دستگاهها برای حل و فصل مشکلات مردم است.

وی با اشاره به اینکه توسعه دولت الکترونیک و شفافیت امور می تواند جلوی بسیاری از فسادها را بگیرد، افزود:  هدف همه ما حل مشکلات مردمی است که با وجود مشکلات با مشارکت حداکثری زمینه اقتدار و عزت جامعه را فراهم کردند.

فلاح جلودار افزود: سازمان بازرسی  در تحقق شعار کل کشور در حوزه نظارت بر حسن اجرای قوانین در کشور بیشترین سهم را دارد و در تحقق شعار امسال یعنی اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال می‌تواند نقش خوبی ایفا کند و سازمان بازرسی کشور نهادی مقتدر و فراگیر است که بر عملکرد دستگاه‌ها نظارت دارد.

وی به تشکیل دولت الکترونیک در جهت شفافیت در دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت:  افزود: ضرورت دارد تا مبنای بیانات مقام معظم رهبری دستگاه بازرسی نقطه اتکاء تمام سازمان‌ها و نهادها در کشور باشد .

استاندار مازندران بااشاره به اینکه همکاری، همبستگی و صمیمیت میان دستگاه‌های مختلف استان در چارچوب قانون، وظایف و اختیارات دستگاه‌ها وجود دارد ،خاطرنشان کرد: این ارتباطات موثر می تواند در روند پیشرفت و تعالی استان موثر باشد و سازمان بازرسی نیز به عنوان دستگاه امنیتی می تواند درتسریع پیشرفت نقش خوبی ایفا کند.

فلاح جلودار ادامه داد: تمام حوزه‌های مرتبط با حاکمیت، خود را اعضای یک خانواده می‌دانند که میانشان، تقسیم کار وجود دارد و هر کدام در جهت ماموریت و تکلیف خود باید انجام وظیفه کند.

وی  با اشاره به اینکه استان مازندران از جمله استان‌های با کمترین میزان تخلف و مسائل در انتخابات بوده است، گفت: مازندران با 91 درصد مشارکت، در میان استان‌هایی با بالای دو میلیون واجد شرایط، رتبه اول و از نظر درصد نیز پس از یزد، رتبه دوم را کسب کرده است که کسب این موفقیت ناشی از تعامل و همکاری دستگاه قضایی  و عملکرد خوب ناظرین استان بوده است.

استاندار مازندران ادامه داد: مردم مازندران با حضور اعتقادی و پایبندی به نظام حماسه خوبی را در استان خلق کردند بنابراین باید دست در دست هم تلاش کنیم تا مشکلات آنان را برطرف کنیم.

در این مراسم سید حسن میری قلعه سری تودیع و محمدحسن اسدی کیاپی معارفه شد

  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز