خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان آمل خبرداد:

کشف بیش از7 تن چوب قاچاق در شهرستان آمل

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۱۹۶

فرمانده انتظامی شهرستان "آمل" از کشف بیش از هفت تن چوب آلات جنگلی قاچاق خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ولی الله گنجیان مقدم "، گفت: مأموران انتظامی این فرماندهی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق چوب جنگلی برای حفظ منابع طبیعی موفق به کشف مقادیر زیادی چوب آلات قاچاق شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در اقدامی سریع و غافلگیرانه واحد های صنفی دپوی چوب و محصولات چوبی را مورد بازدید قرار دادند که در نتیجه موفق شدند، بیش از هفت تن و 500 کیلوگرم چوب آلات جنگلی قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: در این ارتباط متهم به قاچاق چوب به نام "ی – د" دستگیر و برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ گنجیان عنوان داشت: طبیعت جزئی از حیات و زندگی انسان است که به امانت در اختیار نسل های قبل بوده و به مارسیده و ما نیز باید آن را به نسل آتی تحویل دهیم.

وی با بیان اینکه برای حفظ این جزء مهم از زندگی باید همه همکاری کنند و احساس مسئولیت داشته باشند، افزود: در این راستا همراهی و همکاری شهروندان در شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان نقش بسیار مهمی در موفقیت پلیس در اجرای ماموریت‎‌ ها و تولید امنیت اجتماعی پایدار در جامعه خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز