خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان بهشهر:

اوقات فراغت دانش آموزان مدیریت شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۱۹۳

فرماندار شهرستان بهشهر گفت:با توجه به اتمام امتحانات مدارس لازم است اوقات فراغت دانش اموزان به طور صحیح مدیریت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، فرماندار شهرستان بهشهر در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد:با توجه به اتمام امتحانات مدارس لازم است اوقات فراغت دانش اموزان  به طور صحیح مدیریت شود.

سید خالق سجادی گفت: ورود تکنولوژی های جدید و فضای مجازی به جامعه ی امروزی شرایطی را فراهم کرد که باید  با افزایش آگاهی و اطلاعات و آموزش در استفاده درست از فضای مجازی ، فرزندانمان  را از آسیب های اجتماعی دور نگه داریم.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش می تواند با برگزاری کلاس های ورزشی، آموزشی و عقیدتی اوقات فراغت دانش آموزان را به طور صحیح پر کند.
نماینده عالی دولت در شهرستان بهشهر خاطرنشان کرد: مازندران به واسطه ی جنگل، کوه، دریا و شرایط مناسب آب و هوایی گردشگران زیادی را جذب می کند ، آموزش و پرورش در اسکان و ارائه ی خدمات به مسافران نقش مهمی دارد و با تهیه و توزیع  بروشورها می توان آگاهی های فرهنگی ومعنوی را ارتقا داد.
سجادی در پایان با اشاره به مدارس شبانه روزی در روستاهای بالادست گفت: این مدارس شبانه روزی می توانند پذیرای مسافران و گردشگران و حتی همشهریان در ایام تابستان باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز