خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران خبر داد:

کشف ماهیان خاویاری قاچاق در مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۳۵۵

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران از کشف ماهیان خاویاری قاچاق به ارزش بیش از 34 میلیون ریال در شهرستان محمودآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ذبیح الله پهلوانی" با اعلام این خبر افزود: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص قاچاق منابع ملی و فرآورده های شیلاتی و جلوگیری از حمل و نقل و نگهداری و عرصه ماهیان خاویاری ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان محمود آباد روز گذشته حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری مظنون شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در اقدامی غافلگیرانه با متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن موفق شدند، بیش از 28 کیل. گرم ماهی خاویاری قاچاق به ارزش 34 میلیون ریال را کشف کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران خاطر نشان کرد: ماموران در این عملیات متهم به قاچاق کالا به نام "ق- ع"  را که قصد فروش ماهیان خاویاری قاچاق در بازار ماهی فروشان را داشت،دستگیر کردند و ماهیان مکشوفه به اداره شیلات تحویل شد.

سرهنگ پهلوانی از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان کالای قاچاق در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال خبر داد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سریعاً به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز