خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران خبرداد:

فعالیت 46 کانون فرهنگی و تربیتی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۹۷۷

معاون آموزش و پرورش مازندران گفت: 46 کانون فرهنگی و تربیتی دانش آموزی در حوزه آموزش و پرورش مازندران فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،محمد شعبانی در جلسه شورای اداری اموزش و پرورش مازندران که در سالن شماره 2 استانداری برگزار شد،اظهار داشت: تقویت فضای پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در اولویت برنامه های این نهاد آموزشی قرار دارد.

وی با اشاره به نرخ بالای مشارکت دانش اموزان در برنامه های فرهنگی افزود: طی سالهای 94_95 بیش از 98 هزار دانش آموز در فرهنگ و هنری اموزش و پرورش مازندران ثبت نام کردند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران از فعالیت 46 کانون فرهنگی و تربیتی در مازندران خبر داد و گفت: پیش از دولت تدبیر و امید تعدا  د کانون های تربیتی در استان کمتر بوده است و معرض آسیب قرار داشت.

وی همچنین از فعالیت 26 دارالقرآن در استان خبر داد و افزود: فعالیت های قرآنی در حوزه آموزش و پرورش در حال افزونی است.

شعبانی ساماندهی کتابخانه های مدارس را از دیگر اقدامات آموزش و پرورش در دولت آقای روحانی نام برد و ادامه داد: تلاش کردیم تا کتابخانه های مدارس با مدیریت دانش آموزان اداره شود.

وی به افزایش رشد اردوهای دانش آموزی اشاره کرد و افزود: در سال 94_95 بیش از 16 هزار دانش آموز به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

شعبانی به ضرورت برنامه ریزی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تاکید کرد و گفت: به منظور پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان دوخت لباس فرم برای دانش اموزان در برنامه های اوقات فراغت آنان تعبیه شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز