خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان محمودآباد خبر داد:

تایید صحت انتخابات شورای شهر محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۹۰۶

فرماندار شهرستان محمودآباد صحت پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر محمودآباد را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، یحیی یوسف پور عصر شنبه در جلسه گفتگو با خبرنگاران شهرستان محمودآباد ضمن تشکر از حضور اکثریت مردم در انتخابات اردیبهشت امسال اظهار داشت: مردم با حضور همیشگی و حماسی خود در انتخابات 29 اردیبهشت ماه امسال بار دیگر پایبندی خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران اثبات کردند.

وی افزود: 72810 نفر در این شهرستان واجد شرایط رای دادن در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا بودند. از 130 شعبه اخذ رای شهرستان محمودآباد، 75299 نفر مجموع آرای ماخوذه از صندوق های رای بود که نشان از درایت و وفاداری مردم شهرستان به آرمانهای امام و انقلاب بوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد با اشاره به مشارکت 104 درصدی مردم شهرستان در انتخابات امسال، گفت: مجموع تعرفه صادره در انتخابات شورای اسلامی شهر محمودآباد 24070 تعرفه که از این تعداد 3018 تعرفه رای سفید و باطله از صندوق های رای اخذ شد.

وی افزود: 130 نفر از مجموع 288 نامزد انتخابات در 40 روستای بخش و شهر سرخ رود و 145 نفر از مجموع 305 نامزد انتخابات در 45 روستای بخش مرکزی در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا انتخاب شدند.

یحیی یوسف پور در پایان تایید صحت انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان محمودآباد را اعلام نمود و گفت: پس از طی بررسی شکایات از سوی کاندیداهای شورای اسلامی، صحت انتخابات شورای اسلامی در شهرهای محمودآباد و سرخ رود و کلیه‌ی روستاهای بخش سرخ رود و مرکزی توسط هیئت‌های اجرایی و نظارت استان مازندران مورد تایید قرار گرفت‌.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز