خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبرداد:

مشارکت بنیاد برکت در توانمندسازی 14 طرح تولیدی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۶۴۷

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از مشارکت بنیاد برکت در توانمندسازی 14 طرح تولیدی در مازندران خبرداد.

به گزارش ایلنا از ساری ، سید مصطفی موسوی گفت: بنیاد برکت در راستای تحقق اقتصادی مقاومتی و تقویت تولید کالاهای ایرانی توسط سرمایه‌گذاران محلی، در اجرای 14 طرح توانمندسازی اقتصادی مشارکت نموده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: مجموع سرمایه‌گذاری بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در طرح‌های یادشده بالغ‌بر 2049 میلیارد ریال است.

موسوی تصریح کرد: توانمندسازی کارآفرینان در تولید موجب عدم وابستگی به کالای خارجی و درنتیجه، پویایی واحدهای تولیدی را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری بنیاد برکت در استان، در طرح‌های تولیدی و صنعتی منجر به کارآفرینی برای بیش از 5660 نفر شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خاطرنشان کرد: تولید کاغذ، ظروف یک‌بارمصرف، پیچ و مهره، شمش فولادی، محصولات معدنی و صنعتی، پارچه مخمل، پلیمرهای مهندسی، پکیج دیواری و محصولات لبنی، در این طرح‌ها تحقق‌یافته است.

لازم به توضیح است، بنیاد برکت پس از 3 تا 5 سال از راه‌اندازی هر طرح اقتصادی، سهام خود را در آن طرح به شریک کارآفرین خود واگذار می‌کند. این اقدام فرصتی را برای واحدهای تولیدی دیگر فراهم می‌کند تا بتوانند از ظرفیت بنیاد در راستای توانمندسازی اقتصادی، ایجاد اشتغال پایدار، رونق تولید و ارائه محصولات باکیفیت استفاده کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز