خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران تاکید کرد؛

لزوم آماده سازی بستر مناسب برای ورود سرمایه گذاران به استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۱۷۸

استاندار مازندران از لزوم آماده سازی بستر مناسب برای ورود سرمایه گذاران به استان تاکید کرد.

استاندار مازندران گفت: زیر ساخت های لازم و تامین هزینه برای ورود سرمایه گذاران در استان به خوبی فراهم شود گرچه پنجره واحد در جهت تسهیل سرمایه گذاری در استان شکل گرفته است اما این امر کافی نیست ، بنابراین لازم است تا با کمک بیشتر و هم افزایی زمینه ورود سرمایه گذاران را به استان  را به خوبی فراهم کنیم.

ربیع فلاح جلودار در جلسه شورای اداری که در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد،ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت:ماه رمضان در مسیر کمالات و فضای جدید معنوی است.

وی افزود:مشارکت 91 درصدی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ،حماسه بزرگ و ماندگار را برای دیار علوی به ارمغان آورد.

استاندار مازندران گفت:  تا پایان دولت یازدهم چند ماه باقی مانده است در این مدت ضرورت دارد تلاش مجدانه در جهت مرتفع کردن مشکلات مردم صورت گیرد چرا که مردم به رغم مشکلات و نارسایی های موجود مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای حضورداشتند.

وی تاکید کرد: تمام جلسات استانی و شهرستانی چون سنوات گدشته به خوبی دنبال و پیگیری شود و من شخصا این موضوع را پیگیری خواهم کرد و باید تلاش مضاعف نسبت به گذشته در جهت حل مشکلات صورت گیرد.

فلاح با اشاره به اینکه اعتبارات خوب و قابل توجهی پایان 95 در استان جذب شده است، ادامه داد: با اعتبارات فوق بسیاری از طرح های نیمه تمام سرعت گرفته است و این امر باید تداوم داشته باشد.

وی فرماندران، مدیران و بخشداران را مکلف به تلاش در جهت رفع دغدغه ها و مشکلات مردم کرد و افزود: بر اثر سرما و یخبندان زود رس سال گذشته خسارات زیادی به باغداران و کشاورزان وارد شده است که نتوانستیم آنطور که باید جبران آسیب های وارد شده در این بخش را داشته باشیم بنابراین باید تلاش شود تا آسیب های وارده جبران شود.

فلاح گفت: باید تلاش کنیم تا مردم و کشاورزان اراضی و باغات خودشان را بیمه کنند  ضمن اینکه مدیران می توانند در جهت تحقق این امر موثر باشند .

وی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات تابستان و ورود حجم زیادی از مسافران به مازندران ، به فرماندارن تاکید کرد تا سیمای شهر را آراسته کنند و از آنجایی که مازندران استانی است که در دفاع مقدس حضور چشمگیری داشته است ، منظر شهری را به دفاع مقدس نیز منقش کنند.

استاندار مازندران به طرح سالمسازی دریا به عنوان یکی دیگر از اقدامات مهم در دست اجرا نام برد و افزود: طبق آمار سال گذشته 63 درصد کاهش غریق داشتیم اما این کافی نیست بنابراین باید تدابیری اتخاذ شود تا این میزان نیز کاهش یابد.

وی با اشاره به آسیب های اجتماعی و کاهش جرایم در مازندران ، گفت: توجه به  کاهش آسیب های اجتماعی از موضوعات مهمی است که در استان مورد بررسی قرار می گیرد ، مبارزه با اعتیاد به عنوان یکی از آسیب های اجتماعی نیز از جمله دغدغه هایی است که می طلبد با همکاری دستگاه های اجرایی و مشارکت مردم و خیرین مطالعه و پیگیری شود

فلاح به شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال اشاره کرد و بر تحقق این امر تاکید کرد  و افزود: زیر ساخت های لازم و تامین هزینه برای ورود سرمایه گذاران در استان به خوبی فراهم شود گرچه پنجره واحد در جهت تسهیل سرمایه گذاری در استان شکل گرفته است اما این امر کافی نیست ، بنابراین لازم است تا با کمک بیشتر و هم افزایی زمینه ورود سرمایه گذاران را به استان فراهم کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز