خبرگزاری کار ایران

پیام قدردانی مهندس نریمان رئیس ستاد دکتر روحانی

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۲۴۵

پیام قدردانی مهندس نریمان رئیس ستاد دکتر روحانی از حضور پرشور و حماسه آفرین مردم مازندران در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری

 به نام خداوند بخشنده و مهربان

مردم شریف و فهیم استان دلاورپرور مازندران

زبان از بیان حضور، وحدت و اعتماد شما مردم بزرگ و حماسه آفرین به گفتمان اصلاحات و اعتدال، قاصر است و آنچه شما رقم زدید دیگربار سندی بر سربلندی و افتخار این سرزمین شد و بدخواهان این مرز و بوم را ناامید و دوستان این ملت بزرگ را شادمان کرد.

رای بالا و قاطع شما به دکتر حسن روحانی، آنهم علی رغم برخی بداخلاقی ها در عرصه انتخابات، نشان دهنده شعور بالای سیاسی و درک و هوشمندی شما از وضعیت ایران اسلامی و نیاز این کشور پرافتخار به آینده ای روشن است.

شما بزرگواران با حضوری گسترده و آگاهانه در این رقابت سنگین و معنادار، حماسه ای پرشورتر از انتخابات سال 1392 را رقم زدید و دیگر بار با درایت و آینده نگری خود، دکتر حسن روحانی و گفتمان وی را برگزیدید تا خردادی ترین اردیبهشت انقلاب را تجربه کنیم.

اینجانب به عنوان رئیس ستاد دکتر حسن روحانی در مازندران، در جایگاه خدمتگزاری خاضع، حضور پرشور، اتحاد بی نظیر و اعتماد دلگرم کننده شما را گرامی می دارم ودر برابر این هوشمندی و عظمت سرتعظیم فرود می آورم.

این حضور حماسی و اعتماد بی نظیر حجت را بر ما خادمان کوچک شما ملت بزرگ تمام می کند تا با یاری شما در مسیر اعتدال و تدبیر ثابت قدم و استوار بمانیم. ما با درک درست از واقعیت‌های موجود تلاش می کنیم تا فضاى جدل و رقابت را به فضای همدلی و رفاقت بدل کنیم و نغمه وفاق ساز نمائیم.

 اینجانب در پایان ضمن ابراز تواضع و قدرشناسی فراوان از شما مردم شریف مازندران، از تمامی دستگاه های اجرایی که صبورانه در برگزاری انتخابات تلاش کردند و همچنین  نهادهاى امنیتى ، اطلاعاتى و انتظامى  که هوشمندانه بر فرایند انتخابات نظارت داشتند، تا رقابتی سالم و شفاف را شکل دهند، صمیمانه سپاسگزارم.

محسن نریمان

رییس ستاد دکتر حسن روحانی در مازندران

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز