خبرگزاری کار ایران

تشکر و قدر دانی معاون رئیس ستاد انتخابات دکتر روحانی در امور شهرستان های مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۲۲۱

خدمت همه ی خوبان و فعالان سیاسی و انتخاباتی ستاد انتخابات دکتر روحانی در مازندران عرض سلام و تبریک دارم.

ایلنا:خدمت همه ی خوبان و فعالان سیاسی و انتخاباتی ستاد انتخابات دکتر روحانی در مازندران عرض سلام و تبریک دارم.

به نام خدا

دوستان عزیز!!؟.

ما همراهان یک راه خطیری بودیم که بیم و امید و اضطراب وصله های نا جوری و گاه لازمی بود که در این انتخابات ما را همراهی می کرد!!.

خوشی ها و تلخ کامی ها از امید به آینده و بد اخلاقی های رقیب کم اقبال ولی با قدرت و ثروت و امکانات، بر تجارب ما افزوده است.

سه ماه و اندی پیش که شورای سیاست گزاری استان مازندران،  شکل گرفته بود تا به جمعه ۲۹ اردیبهشت سال جاری، خواب و خوراک یاران باران، معنا و مفهوم اش را از دست داده بود و من که به حسب امانت و مسوولیتی که شوراء سیاست گزاری استان و اعتمادی که جناب آقای مهندس نریمان به بنده کردند و امور شهرستان های ستاد را بر عهده ام نهاده بودند، سعی کردم، تلاش و کوشش ام را معطوف به انتخابات کنم و با وجود خسته گی ها و کم خوابی های فراوان و تنی رنجور از آسیب های به جا مانده از دوران جنگ، با شما همراه و هم گام باشم.

اینک آن مسوولیت های خطیر انتخاباتی به پایان رسیده است و من هم مثل بسیاری از شما به خانه باز گشتم،  بی آن که در پشت سر تکیه گاهی باشد و نه در پیش رو دست آویزی!!، اما چون نسبت به خون شهداء و جمهوریت و اسلامیت نظام احساس مسوولیت می کردم در کنار شما ایستادم...

اکنون و به یُمن تلاش شما در اقصی نقاط کشور،  به آن هدف رسیده ایم، کار

 اما تمام نشده است و حریف و رقیب از اکنون به فکر ۱۴۰۰ به بعد است و راه پیش رو را سخت تر از این دوره می بینم،  لذا نیم نگاهی به جلو داشته باشیم که فردا دیر خواهد بود.

اتحاد و انسجام در عین پیوسته گی و ارتباط و حمایت از یاران باران، از لوازم تشکیلاتی است.

من در این دوره از انتخابات نیز یاران و همراهان خوب و بی ادعایی را دیدم که دست یکا یک شما را به اخلاص و تشکر می فشرم و از همه ی دوستان و اعضاء محترم شورای سیاست گزاری شهرستان های استان مازندران،  که در تشکیل و اداره ی ستاد های انتخاباتی دکتر روحانی در مازندران، پیش گام بودند و همه ی اعضاء محترم ستاد انتخاباتی ما در شهرستان ها و کمیته ها و ستاد مرکزی استان صمیمانه تشکر می کنم.

من یکی از شهود زنده و گواه تلاش و کوشش وافر شما بودم، خدا ماجور تان بدارد.

از یکا یک شما عزیزان، عذرخواهی می کنم ولی به یاد شما و در کنار تان هستم.

از مهندس نریمان عزیز و مهندس جابر محمودی جوان و پر تلاش هم تشکر می کنم که به ما افتخار هم راهی دادند.

مهندس نریمان، الگوی مناسبی برای من و دوستان سیاسی مان بودند که با اخلاق حسنه و گذشت و بردباری،  در عین حال با تعامل و همکاری تمام و با تلاش خسته گی ناپذیر، این ایام و مسائل در هم پیچیده را مدیریت و برنامه‌ریزی و نظارت کردند.

خداوند متعال،  ماجور شان بدارد.

از خانم ها و زنان بزرگوار به عنوان برادری کوچک قدر دانی می کنم که زبان از تلاش آنان قاصر است.

از جوانان عزیز و دانش جویان گرامی هم سپاس گزارم که ما را در این راه یاری رسانده اند و موجبات نگرانی اینده را بر طرف کردند.

از فرهنگیان و مهندسین و پزشکان و اقشار مختلف و اساتید و دانشگاهیان هم تشکر می کنم که به یاری آینده ی این ملت همت گمارده اند.

از معاونت پشتیبانی و تبلیغات که حجم زیادی از مطالبات ستادی ما را با زحمت و مرارت بسیار به انجام رسانده اند، صمیمانه سپاس گزارم.

شما و خودم و ملت عزیزم را به خدای بزرگ می سپارم که همواره نگاهبان ما و ملت مان بود.

و لله الحمد

ارادت مند:

عبدالصمد زراعتی جویباری

رییس کارگروه شهرستان های شورای سیاست گزاری و معاون رئیس ستاد انتخابات دکتر روحانی در امور شهرستان های مازندران

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز