خبرگزاری کار ایران

تشکر وقدردانی ستاد مردمی روحانی در مازندران از حضورمردم در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۲۰۶

ستاد مردمی حسن روحانی رئیس جمهور منتخب دوازدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری در مازندران روز یکشنبه با انتشار بیانیه ای از حضور گسترده مردم در این رویداد سیاسی و اعتماد دوباره به این نامزد رئیس جمهوری قدردانی کرد.

ایلنا:در این بیانیه آمده است : از مردم حق شناس مازندران که در استقبال پر شور از ریاست محترم جمهوری در سفر انتخاباتی به دیار سبز علویان، سنگ تمام گذاشتند و دوباره خاطره ی سفر سال ٩٢ را برای ایشان زنده کردند و در ٢٩ اردیبهشت ٩٦ نیز بر عهد پیشین خود پای فشردند؛ تا نشان دهند که هرگز خدمتگزاران واقعی ملک و میهن را تنها نمی گذارند، سپاسگزاریم.

در این پیام نوشته شده است : شما مردمان صبور و آگاه که با وقوف به همه کاستی ها در استان و نقدهایی که به درستی به مدیران دولت یازدهم داشتید ، وقتی پای منفعت عمومی کشور به میان آمد، آب به آسیاب تمامیت خواهان نریختید و نجیبانه، پا به پای دیگر مردمان این سرزمین زخم خورده، برای زنده نگه داشتن امید، تلاش و کوشش کردید.

در پایان پیام ستاد مردمی حسن روحانی در مازندران آمده است : دولت دوازدهم با درک شرایط و بررسی کارنامه مدیران کشوری و استانی خود، به ترمیم بدنه مدیریتی اهتمام می ورزد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز