خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ساری:

شمارش آرای شورای شهر ساری به طول می انجامد/ مردم به آمارهای غیررسمی توجه نکنند/307890رای ماخوزه شهرستان ساری

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۷۲۶

رئیس حوزه انتخابات شهرستان ساری گفت: با توجه به مشارکت بالای مردم در این حماسه سیاسی و تعدد کاندیدا های شورای اسلامی شهر، شمارش آرا به طول می انجامد و از مردم تقاضا داریم به آمارهای غیررسمی توجه نکنند.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری احمد حسین زادگان  ضمن تشکر از حضور حماسی  مرم فهیم شهرستان ساری در پای صندوق های رای گفت: حضور پرشور مردم و مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رأی باعث عزت و اقتدار کشور است.

وی با اعلام اینکه مشارکت مردم در شهرستان ساری  در سطح بالایی قرار دارد، افزود: با توجه به مشارکت بالای مردم در این حماسه سیاسی و تعدد کاندیدا های شورای اسلامی شهر، شمارش آرا به طول می انجامد.

فرماندار ساری با تاکید بر اینکه مردم فهیم ساری به آمارهای غیررسمی توجه نکنند، گفت:آمارهای منتشر شده  از شمارش آرا در فضای مجازی و سایت های خبری گمانه زنی بوده و رسمیت ندارد و از مردم تقاضا داریم با صبوری، منتشر انتشار آمار رسمی باشند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ساری تصریح کرد: از کاندیدا ها و هواداران آنها که تاکنون با ما همکاری کرده اندتقاضا داریم  در شمارش آرا گمانه زنی نکنند و حدسیات خود را نشر نداده و باعث تشویش اذهان عمومی نشوند.

حسین زادگان  از کاندیدا ها درخواست تا با صبوری، منتظر روند شمارش صحیح و با دقت باشند و گفت: در این زمینه نباید دقت فدای سرعت شود.

وی با اشاره به پایان شمارش آرای ماخوذه انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان ساری اظهار کرد: ‌کل آرای ماخوذه انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان ساری307890 رای بوده است که از این تعداد، 193428 رای متعلق به آقای حسن روحانی ، 99852 رای متعلق به آقای سید ابراهیم رئیسی السادات، 3009رای متعلق به سید مصطفی آقا میر سلیم و 1238 رای هم متعلق به آقای سید مصطفی هاشمی طبا است.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز