خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیته پشتیبانی انتخابات مازندران:

تدابیر لازم برای تامین تعرفه انتخابات به خوبی فراهم شده است

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۴۶۲

دبیر کمیته پشتیبانی انتخابات مازندران گفت: با همدلی و وحدت تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی با کمترین هزینه امکانات و تجهیزات برگزاری انتخابات را تأمین کردیم و انتخابات با آرامش و امنیت در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا،مرتضی ناصحی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات مازندران در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات مازندران، اظهار داشت: همه گونه ساز و کار و تمهیدات لازم  در جهت بر پایی انتخابات سالم در مازندران فراهم است.

وی با اشاره به اینکه روند انتقال تعرفه‌ ها از تهران و توزیع تعرفه ‌ها و صندوق‌های الکترونیکی با دقت تمام صورت گرفته است، اظهار داشت: اعتباراتی که از وزرات کشور برای برگزاری انتخابات در استان‌ها در نظر گرفته شد، عینا به فرمانداری‌ها سپردیم تا برای تهیه تجهیزات لازم و پذیرایی شعبات اخذ رأی مصرف کنند.

دبیر کمیته پشتیبانی انتخابات مازندران گفت: بخشی از خودروهای مورد نیاز فرمانداری‌ها نیز از بخش خصوصی به صورت استیجاری و بخشی نیز از طریق سایر دستگاه‌های دولتی تأمین شد.

ناصحی با تأکید بر اینکه از روزهای گذشته برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل داشته‌ایم، افزود: با همدلی و وحدت تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی با کمترین هزینه امکانات و تجهیزات برگزاری انتخابات را تأمین کردیم و انتخابات با آرامش و امنیت در حال برگزاری است.

وی افزود: با همدلی و تعامل مسئولان استانی هرگونه تدابیربرای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا به خوبی فراهم شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز