خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد بانوان دکتر حسن روحانی :

دولت روحانی بر مدار عقلانیت می چرخد /مشارکت حداکثری و تقویت همبستگی ملی هدف اصلی ماست

کد خبر : ۴۹۰۸۳۱

دولت یازدهم ضمن حفظ حضور موثر زنان در خانواده تلاش کرد ظرفیت ها و فرصت های سیاسی و اجتماعی لازم را نیز در اختیار زنان قرار دهد.

ایلنا: بانوان یکی از نیروهای اصلی برای تغییر در هر جامعه ای هستند و در مازندران نیز با داشتن تعداد آرای اندکی کمتر از مردان – حدود 49درصدمی توانند با آرای خود هر فردی را روانه کرسی های انتخابی نمایند. دولت تدبیر و امید نیز هم در سال 92 و هم – براساس شواهد و قرائن – در 29 اردیبهشت ماه حامیان زیادی در میان زنان دارد و به همین دلیل از نخستین روزهای بازگشایی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در مازندران، ستاد مرکزی بانوان نیز فعالیت خود را آغاز کرده است.

 فرشته احمدی  در نشست با اصحاب رسانه در ساری در تبیین عملکرد دکترحسن روحانی طی 4 سال دولت تدبیر و امید اظهار داشت: اصلی ترین برنامه های این دولت حرکت بر مدار عقلانیت و برگرداندن آرامش و ثبات بود که به این آرامش در دوره اول دولت روحانی دست پیدا کردیم .

و ی افزود:امیدواریم در دوره دوم دولت تدبیر و امید، دکتر روحانی بتواند سایر طرح ها و برنامه های خود را در حوزه زنان و آرامش روانی خانواده ها و رشد اقتصادی عملیاتی کند.

رئیس ستاد بانوان دکتر روحانی با اشاره به اهمیت انتخابات تاکید کرد: اصلی ترین هدف ما که با تلاش همه میسر خواهد شد افزایش مشارکت است و در گام دوم تلاش داریم با حمایت از دکتر حسن روحانی دولت اعتدال را یک دوره چهار ساله دیگر تمدید کنیم.

 احمدی درخصوص عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه زنان گفت: از نظر من این دولت عملکرد قابل دفاعی داشت و تمرکز آن بر افزایش مشارکت زنان در حوزه های تصمیم گیری و سیاسی و اجتماعی و تقویت نهادهای مدنی در حوزه زنان و در مجموع تغییر رویکرد دولت گذشته بود که حضور زنان را داخل منزل تعریف می کرد اما در این دولت رویکردی که زنان را داخل منزل محدود می کرد عوض شد.

 وی ادامه داد: دولت یازدهم ضمن حفظ حضور موثر زنان در خانواده تلاش کرد ظرفیت ها و فرصت های سیاسی و اجتماعی لازم را نیز در اختیار زنان قرار دهد.

احمدی با اشاره به عملکرد دولت در حوزه اشتغال زنان افزود:در بحث اشتغال زنان نیز گام های خوبی بر داشت و با توجه به اینکه بسیاری از مشکلات حوزه زنان به آموزش بر می گردد دولت در این بخش نیز عملکرد خوبی داشت.

در ادامه این نشست عالیه زمانی معاون سلامت ستاد بانوان دکتر روحانی گفت: اگر یک دلیل برای رأی به دکتر روحانی وجود داشته باشد اقدام دولت روحانی برای کاهش رنج هموطنان ما است.

 وی با اشاره به برجام و طرح تحول سلامت گفت: پس از برجام بسیاری از داروها برای بیماران صعب العلاج و سرطانی به سهولت در دسترس بیمار قرار می گیرد و در طرح تحول سلامت نیز به آن نکته ای که مقام معظم رهبری تاکید کردند که خانواده ای که بیمار دارد نباید چیزی بیشتر از رنج مریض داری داشته باشد رسیدیم و امروز و در سایه طرح تحول سلامت تمام آن پیچیدگی ها و دردسرهایی که همراهان بیمار داشتند به عهده بیمارستان گذاشته شد از تامین تجهیزات، دارو و مهیا کردن شرایط برای عمل جراحی و پس از ترخیص بیمار نیز تنها 3درصد مبلغ توسط بیمار پرداخت می شود و این موجب کاهش رنج بیماران شد.

زمانی ادامه داد:  اصحاب رسانه در اطلاع رسانی و تبیین عملکرد دولت تدبیر و امید در بین مردم نقش موثری دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز