خبرگزاری کار ایران

علی کریمی مله در اجتماع حامیان دولت تدبیر و امید

در دولت های نهم و دهم بزرگترین فساد مالی شکل گرفت

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۳۹۶

در دولت های نهم و دهم با وجود آنکه خودشان را پاکدست می دانستند ، بزرگترین فساد مالی شکل گرفت به طوری که بر اساس آمار های بین المللی رتبه ایران در زمینه مبارزه با فساد از 87 به 144 تنزل یافت.

ایلنا: علی کریمی مله یکشنبه شب در اجتماع حامیان دولت تدبیر و امید که در ستاد مرکزی شهر تنکابن برگزار شد، افزود : امروز حکمرانی خوب با شاخص هایی همچون مبارزه با فساد ، توانایی تفکر استراتژیک و ایجاد هم افزایی در کشور همراه است تا عدالت ، آسایش و آزادی مدنی در جامعه ایجاد شود.

وی اظهار داشت : در دولت های نهم و دهم با وجود آنکه خودشان را پاکدست می دانستند ، بزرگترین فساد مالی شکل گرفت به طوری که بر اساس آمار های بین المللی رتبه ایران در زمینه مبارزه با فساد از 87 به 144 تنزل یافت.

کرمی مله با بیان اینکه در دولت گذشته توانایی تفکر استراتژیک وجود نداشت ، خاطر نشان کرد : دولتی که خود را فرستاده نور بر روی زمین دانست با درآمد افسانه ای 700 میلیارد دلاری ناشی از فروش نفت به جای تقویت زیرساخت های کشور ، اقدام به واردات کالاهایی کرد که امروز کارخانجات داخلی را به تعطیلی کشانده است.

وی تصریح کرد : دولتی شایسته حکمرانی خوب است که بدور از تخریب و تهدید در کشور اجماع ایجاد کند و بدون ایجاد مرزبندی و درصد بندی از همه توان برای پیشرفت و آبادانی کشور استفاده نماید.

معاون اسبق سیاسی و امنیتی مازندران  در دوره اصلاحات با اشاره به اینکه تفکر امنیتی ، قضایی و حصر نمی توان هم افزایی در کشور ایجاد کرد ، افزود : کسانی که تجربه کارهای حصر و خشن دارند نمی توانند نماینده بسط آزادی مدنی و مشارکت عمومی در جامعه باشند.

به گفته کریمی مله ، ایجاد یک میلیون شغل در سال زمانی میسر می شود که کشوری عزتمند و صلح جو با دنیای خارج داشته باشیم و بتوانیم روابط خارجی را بهبود بخشیم.

وی یادآور شد : اقتصاد ورشکسته آمریکا و بحران های عمیق سرمایه داری تنها با ایجاد یک جنگ بزرگ نجات می یابد و آنها منتظر روی کار آمدن دولتی تندرو در ایران هستند تا به این بهانه دست به اقدامات سخت علیه ملت ایران بزنند بنابراین تا جایی که می توانیم باید جلوی روی کار آمدن تندروها را بگیریم تا به میهن اسلامی آسیبی نرسد.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان جمعه 29 اردیبهشت سال 1396 برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز