خبرگزاری کار ایران

حمل ریلی گندم از مازندران در سال جاری به بیش از 17 هزار تن رسید

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۵۴۳

در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و از اولین ساعات سال جاری 17 هزارو 848 تن گندم از مازندران به سایر نقاط کشور از طریق حمل ریلی ارسال شد.

ایلنا: مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 به اتفاق مهندس ایرانشاهی عضو هیات مدیره  و معاون اداری و مالی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، مهندس افرازه مدیر کل دفتر امور مجامع، نظارت و هماهنگی شرکتهای شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و ایرانیان مدیر کل شرکت غله قزوین از کارخانه آرد خانی- معماریان بازدید به عمل آوردند.

جعفری در حاشیه این بازدید اظهار داشت: در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و از اولین ساعات سال جاری 17 هزارو 848 تن گندم از مازندران به سایر نقاط کشور از طریق حمل ریلی ارسال شد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2  سیستان و بلوچستان، اصفهان و هرمزگان از طریق حمل ریلی ارسال گردید.

سید محمد جعفری با اشاره به اینکه یکی از مصادیق اصلی سیاستهای اقتصاد مقاومتی حمل و نقل ریلی است عنوان کرد: کاهش بار ترافیکی جاده ها و در نتیجه کاهش تصافات جاده ای، هزینه پایین تر جابجایی کالا، آلایندگی کمتر و کاهش هزینه های سوخت از مهمترین مزایا حمل و نقل ریلی لست.

جعفری افزود: در حمل ریلی، گندم با بالاترین کیفیت و سلامت در سیلو ها و انبارها تخلیه خواهد شد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از مزایای این روش ارزانتر بودن آن است که حتی در مواردی از حمل دریایی ارزانتر می باشد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 با بیان اینکه در سال جاری نیز برنامه ریزی شرکت بر افزایش حجم ارسالی گندم از طریق حمل ریلی می باشد تصریح کرد: در خصوص راهکارهای افزایش ظرفیت بارگیری حمل و نقل ریلی سیلوی شهید میرزاپور نکا بررسی و تصمیم گیری های لازم صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز