خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد انتخابات تشکیلات کارگران مازندران :

ستاد انتخاباتی کارگران مازندران هیچگونه لیستی ارائه نداده است

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۴۸۲

فرامرز در خشنده سخنگوی ستاد انتخابات تشکیلات کارگران مازندران از عدم ارائه لیست کارگری استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، فرامرز در خشنده سخنگوی ستاد انتخابات تشکیلات  کارگران مازندران  از عدم ارائه لیست کارگری استان خبرداد.

وی افزود: در نشستی با برخی از اعضای تشکیلات این استان در ساری گفت: انتخابات پیش رو انتخاباتی بسیار حساس و مهم خواهد بود و تشکلات کارگری این استان برخلاف تمامی سال های گذشته حضوری مقتدر داشته و لیست واحدی را برای این انتخابات در کل مازندران ارائه می کند.

درخشنده با برشمردن برخی از ویژگی های نامزدهای موردنظر تشکیلات کارگری استان در شورای پنجم مازندران, اظهارداشت: کارگربودن نامزد انتخاباتی مهمترین اولویت این ستاد در معرفی نامزدهای انتخاباتی موردنظر خود است.

وی افزود: عشق به جامعه کارگری و دغدغه رفع مشکلات کارگران از دیگر اولویت های این خانه در معرفی نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی استان است.

عضو هیئت اجرایی خانه کارگرمازندران ادامه داد: اعضای تشکیلات کارگری این استان  که شامل، خانه کارگر، کانون کارگران بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران ،انجمن های صنفی، انجمن کارگران ساختمانی ،کانون شوراهای اسلامی کار، مجمع نمایندگان خواهد بود که  با تمام توان از نصراله دریابیگی دبیر هیئت اجرایی خانه کارگر بلحاظ اجماع این تشکلات در انتخابات حمایت می کند.

درخشنده خاطرنشان کرد:درشش ماه گذشته بررسی های کاملی از سوی ستاد انتخاباتی تشکیلات کارگری در مازندران انجام گرفته و سعی برآن شده که سالم ترین فرد را به جامعه کارگری و بازنشستگی  و مردم این ستاد معرفی نماید.

وی افزود: در انتخاب مهم ریاست جمهوری قطع به یقین از حجت الاسلام روحانی این تشکیلات حمایت خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز