خبرگزاری کار ایران

مهندس نریمان در جمع پرشور حامیان دکتر روحانی در مازندران:

اخلاق گرایی شاخصه دکتر روحانی و دولت اوست و خط بطلانی بر عوام فریبی و بی اخلاقی بود

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۰۱۸

عصر امروز در یک همایش بزرگ و مردمی همزمان با عید بزرگ مسلمانان ستاد مرکزی آیت اله روحانی کارخود را آغاز کرد.

رییس ستاد روحانی در مازندران گفت: روحانی شخصیت با پرستیژی است که در قد وقامت ریاست جمهوری می تواند نماد شعور ایرانیان وجامعه متمدن ایرانی برای گذار از این وضعیت نابسامان باشد.

محسن نریمان با تاکید براینکه حریفان انتخاباتی را از کارزار انتخاباتی علیرغم مشکلاتی که رو حانی را احاطه کرده است کار ساده ایی نبود اظهار کرد:در انتخابات پیش رو باردیگر نشان خواهیم داد که با رای اکثریتی مشت محکمی بردهن بیگانگان و درونی خواهیم زد.

رییس ستاد روحانی در مازندران افزود:یکی از مشکلات دولت روحانی مسکن مهربود که با اینکه هدف از ساخت مسکن مهر، تامین مسکن ارزان برای بخشی از مردم بود، سه ایراد «عدم مکان یابی»، «نیاز سنجی» و«مخاطب شناسی» را به این مسکن ها وارددانست.

وی همچنین با اشاره به روند ساخت مسکن مهر گفت: مسوولان در ابتدا مکانی برای این پروژه در نظر گرفتند و گفتند حال در این مکان بر اساس نقشه های تهیه شده مسکن ساخته شود؛ اما بایستی زیرساخت فراهم می شد. مثلا اگر شهری برای مردم امروز می سازیم بایستی فضای سبز بیشتری در نظر بگیریم، یا به دسترسی ها و پارکینگ و موارد اینچنینی بیشتر فکر کنیم، اما چونکه ما در دوره سرعت قرار داریم، کیفیت فدای سرعت شد.

نریمان تصریح کرد: مظلومیت روحانی رافقط در یک مورد بگویم. موضوعی در مورد مسکن مهر؛گلبهار شهری است در کنار مشهد که 33 هزارتا از کل 25 هزار را تحویل دادیم و دو دولت قبل فقط 2هزارتا تحویل داد.

وی به رای بالای دکتر یوسف نژاد نماینده ساری اشاره کرد و افزود:این رای  باعث شد که این نماینده  راه به هیات رییسه یابد و این یعنی گرمای دست شما به منتخبتان قدرت می دهد .

نریمان تاکید کرد: امروز هم دکتر روحانی به رای بالای ما نیاز دارد تا 4 سال دوم را با قدرت بیشتر کار کند.

وی افزود:این ملت بزرگ دوباره حماسه عظیم می آفرینند ، ملت بصیر ایران با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای، بار دیگر دست رد بر سینه دشمنان شرق و غرب می زنند.

نریمان تصریح کرد:خدا را شکر صندوق رای ناموس ملت است و دست اندرکاران نگذارند حتی رقبا تردید داشته باشند ممکن است حقوقشان نادیده گرفته شود.

رییس ستاد روحانی در مازندران با اشاره به سکوی پرتاب سید حسن روحانی گفت:وقتی مردم ساری در سال 92 آن استقبال و حماسه باشکوه را در مسجد جامع ساری آفریدند ستاد روحانی جان تازه ای گرفت و جهش بزرگ ایشان بود.

وی به نبود رسانه و عدم توجه دولت به امررسانه اشاره کرد و افزود:باید هرکدام از حامیان دولت به تنهایی یک رسانه باشند و مظلومیت دولت روحانی را به رخ جهانیان برسانند.

نریمان افزود:اقدامات دولت تدبیر و امید فراوان است. این دولت دلار را 3579 تحویل گرفت و امروز هم همین است. حتی دولت های محبوب هاشمی و خاتمی هم چنین دستاوردی نداشتند.

وی برجام را  خروج ایران از انزوا ذکرکرد و اظهارداشت :آتشی که برجام به جان ترامپ انداخت اقتدار ایران بود.  ایران از 6قدرت جهانی امضا گرفت و حالا که ترامپ می خواهد زیرش بزند، اروپا نمی گذارد. چون ما از انزوا به قدرت بدل شدیم.

نریمان افزود: خرید بیش از 100 فروند از بهترین و امن ترین هواپیماهای دنیا این توافق نادر و باور کردنی بود که در این دولت اتفاق افتاد و هنوز برای عده ای نا مفهوم و باور کردنی نیست.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز