خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهرستان قائمشهر درگردهمایی بزرگ مسئولین هسته های امور اعضاء خانه کارگر:

نیازهای کارگران در جامعه دیده نشده است

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۹۳۷

جامعه کارگری باید با هوشیاری در جهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری و خلق حماسه سیاسی تلاش کنند

به گزارش خبر نگار ایلنا، سعید میرزایی عضو شورای اسلامی شهرستان قائمشهر ، درگردهمایی بزرگ مسئولین هسته های امور اعضاء خانه کارگربا اشاره به نقش بی بدیل کارگران در عرصه جامعه و انتخابات اظهار داشت:همدلی،همگرایی و انسجام کارگران از شاخصه های مهم این قشر در جامعه است.

وی افزود:مشارکت هر چه بیشتر و حضور آگاهانه حداکثری آحاد مردم بویژه جامعه کارگری در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا موجب ثبات اسلام و انقلاب و سربلندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

عضو شورای اسلامی شهرستان قائمشهر افزود:کارگر واژه مقدسی است که مفهوم آن همراه  با کار و تلاش و دسترنج و زحمت است و در ازای آن دستمزدی است که به کارگران داده می شود  و این قشر زحمت کش بیش از 20 سال در جامعه تلاش می کننداین در حالی است که 20 تا 30 درصد از این افراد هنوز مشمول بیمه نشدند.

وی با بیان اینکه بسیاری از کارگران بر اساس قانون کار ،تلاش کردند ولی از حقوق و مزایای این قانون برخوردار نشدند،ادامه داد: نیازهای کارگران آنچه که باید در جامعه دیده نشده است.

میرزایی به حضور مستمر کارگران در عرصه های مختلف جامعه اشاره کرد و گفت: هنوز تشکل ،صنف و یا گروهی در جهت مرتفع شدن مشکلات کارگران ورود پیدا نکرده است اما کارگران همیشه در انتخابات و دیگر عرصه های جامعه حضوری پرشور دارند.

وی با بیان اینکه انتخابات از مصادیق حضور مردم در عرصه های سیاسی و تصمیم گیری و مشارکت در اداره امور کشور به شمار می رود، افزود: جامعه کارگری باید با هوشیاری در جهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری و خلق حماسه سیاسی که دستاوردآن دستیابی به حماسه اقتصادی است ، تلاش کنند و این امر با حضور و مشارکت حداکثری و یکپارچه و آگاهانه است محقق می شود.

وی ادامه داد: انسجام جامعه کارگری در مقاطع مختلف از جامعه ، موجب شده است تا به مسئولین  دستگاه های اجرایی به این قشر احترام بگذارند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز