خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران:

ثبت بیش از 12 میلیون نفر شب اقامت مسافران نوروزی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۰۸۸

معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران گفت: از 26 اسفند 95 تاکنون 12 میلیون و 238 هزار و 412 نفرشب اقامت در مازندران ثبت شد.

مهران حسنی صبح امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر استان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از آغاز اجرای طرح خدمات سفر تاکنون بیش از یک میلیون و ۲۷۲ هزار نفر از اماکن مذهبی و متبرکه استان زیارت کرده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت کمیته فرهنگی افزود: از ۲۵ اسفند تاکنون ۱۳ هزار و ۱۱۱ نفر از موزه‌ها و ۱۳ هزار و ۶۰۴ نفر از اماکن تاریخی و فرهنگی دیدن کرده‌اند.

حسنی با اشاره به ۲۲هزار و ۴۰۰ گشت انتظامی و پلیس راه گفت: کمیته خدمات انتظامی و امنیت همچنین ۶۴۶ مورد گشت کنترل نظارتی استان‌ها و شهرستان‌ها انجام داده است.

معاون اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: در طی این مدت  ۶۴۸ هزار و ۷۳۹ مسافر جهت راهنمایی به کمپ‌های جمعیت هلال احمر مراجعه کردند و در مجموع این جمعیت ۴۳۰ مورد مأموریت انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه یک‌هزارو ۸۶۶ نفر در پایگاه‌های هلال احمر سرپایی درمان شده‌اند، اظهار داشت‌‌: ۳ هزار و ۵۸۰ مصدوم نیز توسط هلال احمر امدادرسانی شده‌اند.

حسنی مجموع اخبار منتشر شده از سوی خبرگزاری‌های استان را یک‌هزار و ۸۶۴ مورد اعلام کرد و گفت: ۵۵۰ هزار و ۹۱۷ بسته فرهنگی نیز بین مسافران توزیع شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز