خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه کربلا مازندران خبر داد :

ساخت 200 خانه برای محرومان توسط جهادگران مازندرانی

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۴۶۴

فرمانده سپاه کربلا مازندران،گفت: در سال 95 با همت دانشجویان جهادی مازندران قریب به 200 خانه برای محرومان ساخته و تحویل نیازمندان شد.

به گزارش ایلنا،محمد حسین بابایی در جمع خبرنگاران  اظهار داشت:مهم ترین هدف اردوی جهادی پرورش روحیه جهادی و آماده شدن جوانان در مقابل دشمن است.

وی افزود: اینکه دانشجوی جوان بدون درنظر گرفتن موقعیت جغرافیایی، رنگ و نژاد و زبان ،از شهر و دیار خود مهاجرت می کند و با روحیه خودباوری و ایثار در برابر فشار های اقتصادی و محرومیت های ایجاد شده توسط دشمن با حضور در مناطق محروم  مشغول به کار می شود بسیار ارزشمند است.  

فرمانده انتظامی مازندران حمایت و  پشتیبانی از اردوی جهادی را لازمه کار دانست  و با اشاره به  اینکه  دانشجویان جهادی در تلاش هستند که با تامین اعتبار به کارهای عمرانی مناطق محروم بپردازند، گفت: در سال 95 با همت دانشجویان جهادی مازندران قریب به 200 خانه برای محرومان ساخته و تحویل نیازمندان شد.

وی با تاکید بر ترویج اردوهای جهادی بیان کرد: در سال 95 ، هزار اردوی جهادی را در استان مازندران پیش بینی کردیم که 600 اردوی جهادی محقق شد .

فرمانده سپاه کربلا مازندران ادامه داد:در سال 96 هم 1000 اردوی جهادی در نظر گرفته شد و  تلاش ما بر این است همه این اردوها محقق شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اعتباراتی که در سال 96 برای اردوهای جهادی در نظر گرفته شده ، گفت:  با تشکیل قرارگاه جهادی که درسراسر کشور ایجاد شده است، مناطق محروم شناسایی می شوند و پیش بینی می شود تعداد اردوهای جهادی چه در داخل استان و چه در خارج از استان چندین برابر شود.

وی افزود:  یکی از کارهای خوبی که توسط جهادگران مازندرانی انجام شد حضور اردوهای جهادی در استان های لرستان و خوزستان و شادگان و مناطق محروم عرب نشین بود .

بابایی ادامه داد: امسال هم در مناطق محروم اندیکا مسجد سلیمان و گروهی دیگر در بندر خمیر هرمزگان  جهادگران مازندران حضور داشتند . همچنین گروه جهادی علمدار نیز به همراه  یک گروه جهادی از  تهران در ایام اربعین برای اولین بار به یکی از روستا های محروم  کربلای معلی  برای عمران و آبادانی اعزام شدند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با تاکید بر اینکه باید اردوهای جهادی را  جدی بگیریم و از آن حمایت اساسی کنیم، افزود :  این ظرفیت ، استعداد و آمادگی  در جوان های ما وجود دارد  که  در سال 96 علاوه بر گروههای جهادی دانشجویی پایگاه های مساجد و محلات ما هم وارد اردوهای جهادی شوند.

بابایی بیان داشت:  در سال 95  بعضی از گروهای دانش آموزی  هم در اردوهای جهادی شرکت کردند که تجربه بسیار خوبی بود و امیدواریم در سال 96 شاهد مشارکت بیشتری باشیم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز