خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران:

افزایش 15 درصدی اقامت مسافران نوروزی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۲۷۶

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: از ابتدای طرح سفر تا روز گذشته 9میلیون و 342هزارو 926نفرشب اقامت در سطح استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15درصد رشد داشته است.

به گزارش ایلنا،علی نبیان در گفتگو با خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران ، اظهار داشت:از 25اسفندتا 9فرودین، 27میلیون و 700هزار تردد در مازندران ثبت شد که تا روزگذشته با 11درشد رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

وی افزود:در این مدت 9میلیون و 342هزارو 926نفرشب اقامت در سطح استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15درصد رشد داشته است.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به افزایش بوم گردی گردشگران و مسافران نوروزی در روستاهای استان گفت:45درصد جمعیت استان در روستا زندگی می کنند که  تا کنون بیش از 2میلیون نفر شب اقامت در روستاها داشته ایم.

وی ادامه داد: حضور گردشگران ومسافران در روستاها  فرصت مناسبی است تا آنان با عرضه محصولات و تولیدات خود گامی در جهت رونق اقتصادی و ایجاد شتغال بردارند.

نبیان با اشاره به نمایشگاه صنایع دستی  و اینکه سال گذشته 7میلیارد و600میلیون تومان درآمد حاصل از فروش صنایع دستی بوده است، افزود: امسال نیز 4نمایشگاه ملی و 8نمایشگاه استانی جهت ارائه محصولات و صنایع دستی استان دائر شد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی،بهداشت، هلال احمر  و راهداران حضوری موثر در ارائه خدمات بهینه به مسافران و گردشگران نوروزی داشته اند، گفت: طبق آمار ارائه شده توسط پزشکی قانونی تلفات جاده ای 31درصد کاهش یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز