خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ارشاد مازندران:

برگزاری جشنواره نوروزی موسیقی درمازندران

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۹۹۶

مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران ، گفت: جشنواره نوروزی موسیقی مازندران برای نخستین بار در مازندران برگزار شد.

به گزارش ایلنا،احد جاودانی در گفت و گو با خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر در مازندران از اجرای جشنواره موسیقی مازندران در استان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره برای نخستین درشهرهای سلمانشهر، کلاردشت، رامسر و نور برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال گردشگران و مسافران نوروزی از این جشنواره افزود: تاکنون 38 هزار نفر از نزدیک از موسیقی زنده مازندران دیدن کردند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران  ازپایان اسفند ماه 95 برنامه سنتی نوروز خوانی در استان مازندران اجرا شد که از استقبال خوبی نیز برخوردار بوده است.

جاودانی با بیان اینکه اکران فیلم در سینماهای استان در تعطیلات نوروزی نیز در حال انجام است، گفت: اکران  فیلم ها در سینماهای سپهر ساری ، شقایق بابلسر ، بهمن بهشهر ، بهمن آمل ، شقایق نوشهر ، حر قائمشهر ، هتل آزادی رامسر ، انقلاب تنکابن ، جهان نمای چالوس ، آزادی بابل و هنر و تجربه بابل در حال انجام است .

وی ادامه داد : گشت ۲ - ماجرای نیمروز - مبارک - هفت و پنج دقیقه و خوب ، بد و جلف فیلمهای نوروزی است که در این سینماها اکران شد که بیشترین استقبال مردم از فیلم گشت ۲ بود که بیشترین فروش بلیط را به خود اختصاص  داده است.

وی ادامه داد: از اول فروردین تاکنون بیش از 15 هزار نفز از فیلم های اکران شده استان دیدن کردند که  ارزش ریالی فروش بلیط ها 960 میلیون ریال بوده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران  از توزیع بسته های فرهنگی در ورودی استان خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه صنایع دستی و غرفه فروش کتاب و محصولات فرهنگی از دیگر اقدامات این اداره کل در ایام تعطیلات نوروزی بوده است.

وی ادامه داد : از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته  264 کنسرت های موسیقی و جنگ شادی در مازندران اجرا شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز