خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور مجلس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور:

توسعه صنعت گردشگری با برداشت یک و نیم میلیون دلاری از صندوق توسعه ارزی

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۷۴۷

مدیر کل امور مجلس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور: دولت برای توسعه گردشگری روستایی، طرح یک فوریتی مجلس رابرای برداشت یک میلیون و نیم دلار معادل ارزی از صندوق توسعه در جهت توسعه صنایع گردشگری با هدف توسعه اشتغال روستایی مطرح کرده است.

 

به گزارش ایلنا، مرتضی شکوهی با حضور در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با ابراز رضایت از عملکرد کمیته 12 گانه خدمات سفرو ارتقای کیفیت خدمات ،اظهار داشت: مراجعات مردم به موزه ها و اماکن تاریخی افزایش داشته  است.

وی افزود: تلفیق فرهنگ و طبیعت یکی از موارد مهم است که در استان به خوبی مشهود است.

مدیر کل امور مجلس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور،گفت:  دولت برای توسعه گردشگری روستایی، طرح یک فوریتی مجلس رابرای برداشت یک میلیون و نیم دلار معادل ارزی از صندوق توسعه در جهت توسعه صنایع گردشگری با هدف توسعه اشتغال روستایی مطرح کرده است.

وی حمایت از صنایع گردشگری در ایجاد اشتغال و حمایت از از اقتصاد گردشگری را از برنامه های مهم دولت در این دوره عنوان کرد و افزود: ضرورت دارد تا صنعت گردشگری در اولویت صنایع استان در جهت ارتقای اقتصاد استان مطرح شود.

 شکوهی به شعار سال رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال  اشاره کرد و گفت: در تاکید پیام رهبری ،صنعت گردشگری ودستی به عنوان صنایع پاک در ایجاد اشتغال مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به صنعت گردشگری به عنوان صنعت اول استان باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: باید هماهنگی های لازم با مجمع نمایندگان استان و مدیریت ارشد استان  در جهت حمایت از این صنعت در استان انجام شود تا چنانچه طرحی دراین زمینه وجود دارد مورد حمایت قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز