خبرگزاری کار ایران

معاون بهره برداری و ناوگان راه آهن شمال کشور:

روزانه 4هزار مسافر از طریق ریل راه آهن شما جابجا می شوند

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۴۷۴

معاون بهره برداری و ناوگان راه آهن شمال کشور ، گفت:راه اهن شمال روزانه 4هزار مسافر از طریق راه ریلی راه آهن شمال جابه جا می شوند.

خداداد طالبی با حضور در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران،اظهارداشت: راه آهن شمال روزانه  4 هزار مسافر از طریق راه ریلی راه اهن شمال جابه جا می شوند.

وی  با بیان اینکه در حال حاضر تردد قطار ساری به تهران روزانه و ساری به مشهد هفته ای سه روز انجام می گیرد از استقرار 22 ایستگاه  با 14 رامپ قطار در سطح استان خبر داد.

معاون بهره برداری و ناوگان راه آهن شمال کشور با بیان اینکه روزانه بطور متوسط سه هزار و 500 تا چهار هزار مسافر از طریق راه ریلی از مازندران جابجا می شوند، گفت: در ایام نوروز میزان جابجایی روزانه مسافر از مازندران به 5 هزار نفر رسیده است.

وی ، افزود: با تمهیدات  اتخاذ شده از سوی راه اهن شمال ایستگاههای قطار آماده و به صورت کشیک برای خدمات بهینه به مسافران نوروزی فعال است، گفت:  تمامی سرویس های موجود در قطار های مسافربری به سیستم گرمایش و سرمایشی مجهز شده است.

طالبی بابیان اینکه قطارهای حمل و نقل مسافر و باربری راه آه شمال تجهیز و نوسازی شده است از استقرار قطار نجات و ماشین آلات سنگین ریلی و جاده ای در پل سفید خبر داد.

وی با بیان اینکه بلیط قطار در راه آهن شمال از 25 فروردین پیش فروش شده است، عنوان کرد: 3قطار گرگان به پل سفید و برعکس و قطار ساری به تهران و برعکس همه روزه از ساری گذر می کند.

معاون بهره برداری و ناوگان راه آهن شمال کشور با بیان اینکه قطار گرگان به پل سفید  هر قطاربه میزان 370  مسافر جابجا می کند، گفت: 250نفر از نیروها درآماده باش هستند و  نیروهای امدادی  راه آهن نیز در مسیر تردد قطار هستند که تلاش می کنند در صورت بروز مشکل، امداد رسانی شوند.

طالبی ادامه داد:  قطارهای محلی نیز بصورت روزانه به مسافران نوروزی خدمات ارائه می کند ضمن اینکه  هیچگونه افزایش قیمت در نرخ بلیط  نداشتیم .

وی ادامه داد: در حال حاضر2 هزار نیرو در راه آن شما کشور مشغول فعالیت هستند  و روزانه 8 تا 9 رامپ قطار مسافری از طریق راه ریلی مسافر جابجا می کند.

طالبی ادامه داد: برای امسال هیچگونه افزایش  قیمت بلیط نداشته ایم .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز