خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان آتش نشانی ساری و خدمات ایمنی شهرداری ساری خبر داد:

نجات مرد 40 ساله ای که اقدام به خودکشی کرده بود

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۵۶۱

مدیر عامل سازمان آتش نشانی ساری و خدمات ایمنی شهرداری ساری ، گفت: مردی که قصد اقدام به خودکشی از ساختمانی در 30 متری میانگذر شمالی ساری را داشت با تلاش آتش نشانان از اقدامش منصرف شد .

سید حسن سیدی در گفتگو با ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران با بیان اینکه روز گذشته در نخستین روز از عید نوروز اقدام به خودکشی مردی در ساختمانی واقع در 30 متری میانگذر شمالی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش نشانان ایستگاه 01 و 03 با بیش از 14 نیروی عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند .

وی افزود: با حضور آتش نشانان در مرحله حادثه مشاهده شد مردی حدود 40 ساله قصد اقدام به خود کشی دارد که بلافاصله آتش نشانان عملیات آغاز کردند و با تلاش آنان و صحبت با این مرد، وی از اقدام به خودکشی منصرف شد .

مدیر عامل سازمان آتش نشانی ساری به خدمات سازمان آتش نشانی ساری در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: 6 ایستگاه آتش نشانی و 25  دستگاه خودرو مجهز به تجهیزات ایمنی و 120 نفر نیروی عملیاتی  به شهروندان خدمات رسانی می کند.

وی افزود: اکیپ های امداد از 6 ایستگاه آتش نشانی  با استقرار 7 خودرو در سطح شهر در محلهای میدان امام ، بلوار امام رضا(ع)، میدان ولی عصر(عج)، میدان ساعت ، میدان امام حسین، خیابان شهدای محراب و چهار راه تجن مستقر شد.

سیدی افزود: آتش نشانی ساری  در سه شیفت متوالی در انجام وظیفه خطیر امداد و اطفای حریق در مرکز استان فعالیت می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز