خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران :

رانندگان نکات ایمنی و راهنمایی و رانندگی را کاملا رعایت کنند

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۰۳۲

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رانندگان در جهت کاهش حوادث ناگوار ننکات ایمنی و راهنمایی و رانندگی را کاملا رعایت کنند

علیرضا قدمی در گفتگو با ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران ، به حضور گسترده پلیس در برقراری نظم و امنیت در استان اشاره اظهار داشت: از اواخر اسفندماه استان مازندران شاهد ورود مسافران وگردشگران از اقصی نقاط کشور است ، که تامین امنیت و حفظ جان مردم و مسافران در اولویت اقدامات پلیس قرار دارد.

وی افزود: در محور هراز از گزنک به پلور ترافیک سنگین  ،محور سوادکوه،کندوان ترافیک روان و پرحجم ودیگر محورها نیز ترافیک برقرار است.

قدمی به هشدارهای هواشناسی درباره وضعیت آب وهوا در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط جوی ، ضرورت دارد تا رانندگان تجهیزات زمستانی و ایمنی  مانند زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و مقررات را رعایت کنند.

وی به لزوم رعایت رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و افزود: بیشتر تصادفات ناشی از تخطی از سرعت،عدم توجه به جلو و عدم رعایت فاصله قانونی است که ضرورت داردنکات ایمنی به خوبی رعایت شود.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به توجه والدین به فرزندان گفت: خانواده ها باید دقت داشته باشند که کودکانی که در حاشیه راهها توقف می کنند ناگهان وارد خیابان نشوند.

وی افزود: شماره تلفن 2182934 باپیش شماره 011 به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی به تماس مردم در خصوص آخرین وضعیت راههای مازندران است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز