خبرگزاری کار ایران

با حضور دادستان میاندرود انجام شد؛

دستگیری صیادان غیرمجاز در ساحل گهرباران

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۲۰۴

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندرود از دستگیری سه صیاد غیرمجاز در ساحل گهرباران خبر داد و گفت: متخلفین با تشکیل پرونده قضایی به شعبه کیفری دادگاه میاندرود معرفی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین "سید جواد هاشمی" با بیان مطلب فوق افزود: در راستای ساماندهی ساحل گهرباران و برخورد قاطع و قانونی با صیادان غیرمجاز، به مقر یگان حفاظت منابع آبزیان واقع در گهرباران اعزام و گشت زنی در ساحل گهرباران صورت گرفت.

وی ادامه داد: در حین گشت زنی ملاحظه شد که عده زیادی از صیادان غیرمجاز اقدام به گستراندن تورهای ماهیگیری در سطح وسیعی از ساحل دریا نموده و اقدام به احداث کومه های بلوکی و پلاستیکی فراوان در ساحل نموده اند که با دستور اینجانب و هدایت قایق گشت زنی به ساحل، صیادان غیرمجاز به محض تشخیص هویت افراد حاضر، با رها نمودن تراکتور و قایق غیرمجاز اقدام به فرار نمودند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندرود افزود: در این راستا تراکتور، قایق غیرمجاز و ماهی های صید شده غیرمجاز توقیف شد.

وی تاکید کرد: همچنین در این خصوص سه نفر دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی به شعبه کیفری دادگاه میاندرود معرفی شدند.

حجت الاسلام هاشمی ادامه داد: بعد از دستگیری افراد فوق الذکر، سایر صیادان غیرمجاز حاضر در ساحل نیز با جمع آوری قایق های غیرمجاز خود، متواری شدند.

 وی خاطرنشان کرد: در راستای ساماندهی ساحل گهرباران و برخورد قاطع با صیادان غیرمجاز، در منطقه گهرباران، دادستانی میاندرود کلیه کومه های ذکر شده را نیز تخریب خواهد نمود.

گفتنی است در این بازدید فرماندهی انتظامی شهرستان، فرمانده پاسگاه گهرباران و  فرمانده یگان حفاظت آبزیان حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز