خبرگزاری کار ایران

استاندار در نشست با تشکل های مردم نهاد جوانان و هیات های ورزشی مازندران با وزیر ورزش و جوانان، عنوان کرد:

رشد 10 درصدی ورزش همگانی در مازندران در دولت تدبیر و امید / بانوان مازندرانی، چاق ترین زنان کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۴۹۸

در 3 سال اخیر توجه و پرداختن به ورزش های همگانی در مازندران به میزان 10 درصد افزایش داشته است و این روند با جدیت بیشتری باید دنبال شود.

به گزارش نقل از ایلنا به روابط عمومی استانداری، ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در نشست صمیمی سازمان های مردم نهاد جوانان، روسا و نواب رییس هیات های ورزشی مازندران با وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این که امنیت و سلامت از ارکان اصلی جامعه است و جایگاه ورزش در تامین سلامت بسیار مهم است، گفت: امروز ایران اسلامی همچون جزیره ای با ثبات در بالاترین جایگاه امنیت در بین کشورهای جهان قرار دارد.

ربیع فلاح با اشاره به این که تامین سلامت امروز وظیفه ای مشترک بین دستگاه های و سازمان های کشور است و تنها یک نهاد مسئول این حوزه نیست، گفت: ورزش به عنوان یک ضرورت و رکن زندگی در جامعه امروزی باید مورد اهتمام همه سازمان ها و نهادها باشد.

استاندار با اشاره به این که آمار نشانگر آن است که چاق ترین مردم کشور مازندرانی ها و بانوان مازندرانی، چاق ترین زنان کشور هستند، افزود: در 3 سال اخیر توجه و پرداختن به ورزش های همگانی در مازندران به میزان 10 درصد افزایش داشته است و این روند با جدیت بیشتری باید دنبال شود.

مقام عالی دولت در مازندران با اعلام این که 38 درصد مدال های المپیک 2016 ریو را ورزشکاران مازنی کسب کرده اند، اظهار داشت: برای تثبیت و ارتقا موقعیت ورزش قهرمانی و پهلوانی مازندران در جهان باید بیش از پیش سرمایه گذاری شود.

ربیع فلاح با اشاره به این که 100 پروژه نیمه تمام ورزشی با اعتباری بالغ بر 210 میلیارد در مازندران وجود دارد، گفت: 5500 طرح به ارزش 4500 میلیارد تومان در مازندران در دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسیده است و 1000 میلیارد تومان پروژه نیز تا پایان کار دولت یازدهم به بهره برداری خواهد رسید.

وی از مازندران در راه اندازی و شکل دهی سازمان های مردم نهاد به عنوان استان برتر کشور یاد کرد و خاطر نشان ساخت: موتور توسعه و سرمایه اصلی مازندران جوانان و منابع انسانی مستعد است.

استاندار همکاری بخش های خصوصی با دولت در مازندران را مطلوب ارزیابی نمود و تصریح کرد: 60 درصد پذیرفته شدگان کنکور در مازندران بانوان هستند و آمار زنان فارغ التحصل در مازندران 4 درصد از میزان کشوری بالاتر است که می طلبد برای اشتغال این بخش از جامعه برنامه ای اساسی داشته باشیم.

فلاح، تصریح کرد: دولت به تنهایی قادر به تامین زیر ساخت های ورزشی در استان نیست و باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.

وی به آغاز عملیات احداث ورزشگاه 5000 نفری جویبار با اعتبارات سفر ریاست جمهوری اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود: سالن ماسب و در خور شان پایتخت کشتی جهان در جویبار احداث شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز