خبرگزاری کار ایران

مشاور معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت خبرداد:

فعالیت322 بانوی کارآفرین در شهرک های صنعتی کشور

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۱۰۸

مشاور معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت از فعالیت322 بانوی کارآفرین در شهرک های صنعتی کشور خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، مشاور امور بانوان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت درحاشیه افتتاح شرکت افق تابان کاسپین در ساری با اشاره به نقش بانوان کارآفرین در شهرک های صنعتی اظهار کرد: در استان مازندران 23 بانوی کارآفرین در شهرک های صنعتی فعالیت می کنند؛ این تعداد با توجه به جمعیت زنان دانشگاهی استان  قابل قبول نیست.
پریچهر سلطانی از فعالیت 322 بانوی کارآفرین در شهرک های صنعتی کشور خبر داد و افزود:این شهرک ها با وجود تشهیلات بانکی و سرمایه های آب، برق،گاز و زیرساخت های دیگر فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری هستند .
وی بر لزوم تشویق و حمایت های ویژه از بانوان کارآفرین تاکید کرد و ادامه داد:در سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل باید معنای واقعی این شعار اجرایی شود؛ بانوان نیمی از جمعیت را شامل می شوند که می توانند در اقتصاد و رونق اقتصادی مشارکت داشته باشند.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: دولت، نظام ،قانون اساسی و چشم انداز توسعه به زنان فرصت کارآفرینی واثرگذاری در تصمیمات مهم را داده است و امروز شهرک های صنعتی آماده ارائه خدمات به بانوان کارآفرین است.
این مراسم با حضور حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران،محمد محمدپور عمران مدیرکل صنعت، معدن و تجارت،مریم جمشیدی مدیرکل دفتر امور خانواده و بانوان استانداری مازندران،موسوی مدیرعامل شهرک های صنعتی مازندران، عبدالله مهاجر رییس اتاق بازرگانی و دیگر مدیران و فعالان اقتصادی برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز