خبرگزاری کار ایران

عملیات ضربتی پلیس و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در شهرستان ساری

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۰۱۴

جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری یازده متهم به نزاع و درگیری شب گذشته در شهرستان ساری خبر داد .

به گزارش  ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مهراب ریاحی" با اعلام این خبر، افزود: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان ساری، مبنی بر وقوع نزاع و درگیری بین افرادی در بلوار " کشاورز"، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل درگیری در بررسی های اولیه دریافتند، تعدادی افراد در دو گروه که در بین آنان دو فرد سابقه دار و اراذل و اوباش نیز حضور داشتند به علت اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر که در این ارتباط پنج نفر به شدت مصدوم شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان، خاطر نشان کرد: با توجه به ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی، ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی همه عوامل نزاع و درگیری را شناسایی و در کمتر از 12 ساعت دستگیر کردند.

سرهنگ ریاحی با اشاره به شناسایی مخفیگاه دو تن اراذل و اوباش از عوامل اصلی این درگیری در منطقه "کیاسر" از دستگیری این افراد خبر داد و افزود: متهمان پس از دستگیری و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، گفت: پلیس با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی واخلاقی و اخلال در نظم عمومی برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

سرهنگ ریاحی همچنین به شهروندان توصیه کرد : در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مشکلات امنیتی و انتظامی مراتب را سریعاً به پلیس 110 اعلام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز