خبرگزاری کار ایران

دو شهید گمنام در بهشهر تشییع می شوند

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۰۱۳

بار دیگر افتخار میزبانی از دو شهید گمنام نصیب مردم بهشهر شده و دوباره عطر شهدا در شهر می پیچد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرمانده سپاه بهشهر درگفتگو با خبرنگاران از تشییع و تدفین دوشهیدگمنام 21 و27 ساله دوران دفاع مقدس در ایام شهادت حضرت زهرا (س) در بهشهر خبر داد.

عابدین داغمه چی گفت : بار دیگر افتخار میزبانی از دو شهید گمنام نصیب مردم بهشهر شده و دوباره عطر شهدا در شهر می پیچد.
 
  وی ادامه داد:صبح روز یکشنبه 8  اسفند ماه مراسم استقبال از این دو شهید گمنام در ورودی بهشهر و برنامه ای دیگر در نمازخانه سپاه بهشهر برگزار میشود.
فرمانده سپاه بهشهر گفت : روزهای یکشنبه و دوشنبه 8 و 9 اسفند این دو شهید گمنام در مدارس دوره متوسطه بهشهر مهمان دانش اموزان می شوند تا روحیه شهید و شهادت در جامعه باقی بماند.
 
داغمه چی  از حضور این دو شهید در صبح روز 3 شنبه 10 اسفند در اداره زندانهای بهشهر خبرداد.
وی ادامه داد : مراسم وداع توسط دانشگاه علم و فن آوری مازندران در روز دوشنبه برگزار می شود که این مراسم مختص اساتید ، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه است اما  مراسم  متمرکز شب وداع   با این دو شهید دوشنبه 9 اسفند همزمان با نماز مغرب و عشا درمصلای حضرت آیت الله جباری (ره) بهشهر با سخنرانی و مداحی برگزار می شود.
فرمانده سپاه بهشهر با بیان اینکه آیین تشییع این شهدا سه شنبه 10 اسفندماه  ساعت 9 صبح از بیمارستان امام خمینی (ره) آغاز و تا پارک ملت ادامه دارد، افزود : این شهدا در دانشگاه  علم و فن آوری مازندران به خاک سپرده می شوند. 

داغمه چی در پایان کفت : مراسم سومین روز خاکسپاری این شهدا روز 5 شنبه  12 اسفند همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)  از ساعت 10 الی 14 در مصلی حضرت آیت الله جباری (ره) شهرستان بهشهر برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز