خبرگزاری کار ایران

سیمین بابایی خبر داد:

راهیابی3 دانشجوی علوم پزشکی منطقه یک به جشنواره ملی ایثار

کد خبر : ۴۶۰۶۹۶

مدیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی منطقه یک آمایش کشور گفت: 3 دانشجوی علوم پزشکی منطقه یک به جشنواره ملی ایثار راه یافتند.

به گزارش ایلنا، سیمین بابایی در مراسم تقدیر از دانشجویان برتر  علمی، پژوهشی شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان منطقه یک آمایشی که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: 17 نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر در جشنواره علمی و پژوهشی منطقه یک حائز رتبه برتر شدند.

وی افزود: این مسابقات با حضور 210 شرکت کننده برگزار شد که از این میزان 170 دانشجوی شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی بر اساس شاخص‌های تعریف شده از اداره کل شاهدو ایثار وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به مرحله نهایی راه یافتند .

مدیر ستاد شاهد و ایثارگران منطقه یک کشور، گفت: منطقه یک شامل مازندران، گیلان، گلستان و بابل نیز 17 دانشجو با معدل بالای هفده، در رشته‌های ورزشی، علمی، پژوهشی و فرهنگی شرکت کردند که توانستند حائز رتبه برتر شوند.

وی با اشاره به انتخاب 210 دانشجوی شاهد و ایثارگر از دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور در مرحله نهایی جشنواره علمی و پژوهشی، تصریح کرد: از این تعداد 170 نفر شرایط احراز را کسب کردند که 17 نفر از دانشگاه‌های مازندران، گیلان، گلستان، سمنان، شاهرود و بابل به مرحله نهایی راه یافتند.

جان بابایی ادامه داد: زهرا الله‌قلی‌پور از دانشگاه علوم پزشکی مازندران در رشته داروسازی، مهدی بابایی هتکه‌لویی از دانشگاه علوم پزشکی مازندران در رشته دندانپزشکی و فاطمه تقی‌پور درزی در رشته دندانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی بابل نفرات راه یافته به جشنواره ملی ایثار دانشجویان شاهد و ایثارگر هستند

قاسم جان بابایی در مراسم تقدیر از دانشجویان برتر علمی،پژوهشی شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان منطقه یک آمایشی که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهار داشت: جامعه امروز به افرادی نیاز دارد که از لحاظ علم و دانش در صدر قرار گیرند.

وی افزود: چنانچه بخواهیم از عزت و اقتدار در دنیا برخوردار شویم این مهم میسر نمی شود مگر اینکه جامعه با علم و اندیشه عجین شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: چنانچه بخواهیم از خون شهدا به خوبی حفاظت و حراست کنیم باید در ارتقای سواد و دانش تلاش بیشتری کنیم  چرا  ابزار علم ، دانش و پژوهش بهترین راه رقابت و مقابله با دشمنان به شمار می آید.

وی با بیان اینکه ایران تنها کشور امن در میان کشورهای ناامن منطقه است گفت: در چنین شرایطی می طلبد برای سرافرازی بیشتر ایران اسلامی در جهت توسعه دانش و پژوهش تلاش بیشتری داشته باشیم.

مدیر گروه بیماریهای عفونی دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

فرهنگ بابا محمودی در مراسم تقدیر از دانشجویان برتر علمی ،پژوهشی شاهد و ایثار گر دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه امایشی کشور ضمن تقدیر از ایثارگران و شهدا اظهار داشت: ما امروز در مقابل کسانی که از مکتب و ناموس ما دفاع کردند و به شهادت رسیدند سر تعظیم فرود می آوریم.

وی افزود: برای حریت و آزادگی این ملت ایثارگر ضرورت دارد تا مراکز بهداشتی و درمانی مناسب در شان و منزلت مردم راه اندازی شود.

مدیر گروه بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از افتتاح 70 مرکز بهداشتی و درمانی باحضور وزیر بهداشت و درمان هفته آینده در مازندران خبر داد.

وی افزود: باعث افتخار است که فرزندان شاهد ایثارگر و شاهد به عنوان منتخبین در عرصه علمی و پژوهشی توانستند افتخارات خوبی را برای دانشگاه علوم پزشکی کسب کنند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز