خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تاکید کرد؛

جذب حداکثری اعتبارات تبصره 26 قانون بودجه برای ایجاد اشتغال

کد خبر : ۴۶۰۶۹۵

جلسه بررسی وضعیت پرداخت اعتبارات تبصره 26 قانون بودجه سال 95 برگزار گردید.

جلسه بررسی وضعیت پرداخت اعتبارات تبصره 26 قانون بودجه سال 1395 ( اعتبارات مربوط به جامعه هدف بهزیستی و کمیته امام(ره)) با حضور کامران اصغری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران، لیلا واثقی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری، رضا عبدی مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل و معاونین دستگاههای اجرایی و نمایندگان بانکهای عامل در سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید.
 
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل،  مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در این جلسه ضمن تسلیت ایام فاطمیه طی سخنانی اظهار داشت: حسب دستور استاندار و تأکید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در کارگروه تخصصی اشتغال استان بدنبال جذب حداکثری اعتبارات تبصره 26 قانون بودجه سال جاری با هدف ایجاد اشتغال و توانمندسازی مدد جویان بهزیستی و کمیته امداد، هستیم.
 
وی افزود: در اعتبارات مربوط به کمیته امداد و بهزیستی از مجموع 490 میلیارد ریال اعتبار تخصیصی، تا کنون تعداد3065 طرح به مبلغ 392 میلیارد ریال توسط بانکهای عامل پرداخت شده است.
 
دبیر کارگروه  با اشاره به ضرورت جذب حداکثری  این اعتبارات خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از 80 درصد اعتبارات را با همکاری دستگاههای اجرایی مرتبط و بانکهای عامل جذب نموده ایم و امیدواریم جذب را به صد درصد برسانیم.
 
وی با اشاره به عملکرد مطلوب برخی از بانک ها تصریح کرد: برخی از بانکها عملکرد بهتری از خود در پرداخت این اعتبارات ارائه نموده و بانکهای دیگر نیز در این زمینه تلاش ویژه ای دارند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران در پایان بر ضرورت توجه فرمانداران به اعتبارات تخصیصی تأکید کرد و افزود: شهرستانهای ساری، بابل، آمل،بهشهر و قائمشهر در این زمینه عملکرد مطلوب تری را از خود ارائه دادند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز