خبرگزاری کار ایران

شرکت ۷۰ رسانه در نمایشگاه مطبوعات مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۰۹۸

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران گفت: بیش از ۷۰ رسانه اعم از خبرگزاری، مکتوب و مجازی در نمایشگاه خبرگزاری ها، مطبوعات و رسانه های مجازی استان شرکت کردند.

به گزارش ایلنا از ساری، حسین مرتضوی بابیان اینکه نمایشگاه مطبوعات استان از روز سه‌شنبه فردا تا جمعه در مجمع فرهنگی اداره کل ارشاد مازندران برگزار می‌شود، اظهار داشت: ۷۰ رسانه متقاضی شرکت در این دوره از نمایشگاه هستند

وی برگزاری کلاس آموزشی و کارگاه های مختلف را از جمله برنامه های جنبی این دوره از نمایشگاه اعلام کرد.

مرتضوی همچنین با اشاره به برگزار نشدن مجمع عمومی نوبت اول و دوم خانه مطبوعات استان به دلیل حدنصاب نرسیدن اعضا گفت: نوبت سوم مجمع عمومی روز شنبه ۳۰ بهمن ماه در مجتمع فرهنگی ارشاد مازندران برگزار می‌شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران گفت: از ۱۹ اسفندماه ثبت‌نام اعضای خانه مطبوعات در سراسر کشور به شکل الکترونیکی شروع‌شده است.

وی بابیان اینکه اعضای خانه مطبوعات با مراجعه به سامانه www.khanehmatbooat.ir ثبت‌نام اینترنتی انجام دهند، افزود: آن دسته از فعالان حوزه رسانه که تاکنون به عضویت خانه مطبوعات درنیامده‌اند هم می‌توانند با ثبت‌نام در این سامانه و بارگذاری مشخصات خود، روند ثبت‌نام را انجام دهند.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران گفت: ثبت‌نام در این سامانه برای شرکت در انتخابات هیئت‌مدیره خانه مطبوعات است که اسفندماه امسال در سراسر کشور به‌طور همزمان و به‌صورت الکترونیکی می‌شود و لازم است متقاضیان نسبت به ایجاد نام کاربری در این سامانه اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز