خبرگزاری کار ایران

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن؛

22 بهمن نماد پر شکوه همبستگی و اقتدار ملت آزاده ایران اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۳۷۱

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران، در پیام مشترکی از مردم شریف، انقلابی و ولایتمدار مازندران برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت بعمل آوردند.

به گزارش ایلنا، در قسمت هایی از این پیام آمده است.

22 بهمن روز به ثمر نشستن درختی بارور و شکوفاست که با خون شهدای والامقام انقلاب اسلامی در سایه رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و حرکت حماسی ملت ایران اسلامی در مسیر تحقق استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی آبیاری شد.

 22 بهمن نماد پر شکوه همبستگی و اقتدار ملتی آزاده و سربلند است که با تاسی از سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، رژیم سراسر جور و ستم پهلوی را سرنگون نموده و  اوج آزادی خواهی و ایستادگی خود را در برابر رژیم استعماری و ایادی آنان به نمایش گذاشتند و امروز با طی فراز و نشیب های بسیار در سایه رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی ) در کمال امنیت و اقتدار بسر می برد.

حفظ این دستاورد بزرگ که محصول خون پاک شهیدان و رهبری بی‌بدیل امام راحل (ره) می باشد، تکلیفی است که امروز بر عهده آحاد ملّت و مسئولین است.

اینجانبان در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ضمن گرامیداشت یوم الله 22 بهمن و یاد و خاطره امام شهیدان، شهیدان امام و شهدای گرانقدر مدافع حرم و تجدید میثاق با رهبری گرانقدر و معظم انقلاب اسلامی، از ملت فهیم ایران به ویژه مردم همیشه در صحنه و قدرشناس مازندران دعوت می کنیم تا با حضور با شکوه و گسترده در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن‌شکن یوم‌الله 22 بهمن، برگ زرین دیگری را برکتاب پر افتخار حماسه آفرینی های ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی ثبت و درج نمایند.

نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران                  ربیع فلاح استاندار مازندران

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز