خبرگزاری کار ایران

در دهه مبارک فجر انجام شد؛

افتتاح اولین واحد تولیدی آبمیوه گیری طبیعی کشور در شهرک صنعتی جویبار

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۳۵۱

با حضور رضیان نماینده مردم جویبار، قائم‌شهر، سیمرغ و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی،علی پور معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی و وهابی فرماندار، کارخانه آبمیوه گیری طبیعی تانجیلا در شهرک صنعتی جویبار افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، نماینده مردم جویبار، قائم‌شهر، سیمرغ و سوادکوه در این مراسم گفت: راه‌اندازی یک واحد تولیدی علاوه بر توسعه و رونق اقتصادی به اشتغال پایدار کمک می‌کند.

رضیان افزود: امروز یکی از مهم‌ترین دغدغه جامعه معضل بیکاری است و دولت نیز با تقویت بنگاه‌های کوچک و متوسط و ارائه تسهیلات در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدبه دنبال پویایی در بخش تولید است.

وی با اشاره به بروکراسی زائد در ادارات اظهار داشت: با حذف بروکراسی‌های اداری می‌توانمسیر سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و تولید را تسهیل کرد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نیز در حاشیه این مراسم گفت: واحد تولیدی تانجیلا در زمینی به مساحت 4000 مترمربع و با زیربنای 2115 مترمربع، با سرمایه‌گذاری 17 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

علی پور اظهار داشت: با راه‌اندازی این واحد تولیدی که آبمیوه گیری به‌صورت طبیعی و بدون مواد نگهدارنده است برای 13 نفر به‌صورت مستقیم اشتغال ایجادشده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز