خبرگزاری کار ایران

مدیر امور نمایشگاه های استانی و نمایشگاه های فرهنگی ایران:

ضعف توزیع کتاب در کشور وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۶۵۹

مدیر امور نمایشگاه های استانی و نمایشگاه های فرهنگی ایران گفت: متاسفانه از سال های دور این مشکل همچنان وجود دارد و برگزاری نمایشگاه های استانی کتاب نیز با هدف جبران همین خلاء برگزار می شود.

علی سالاریان دربازدید ازسیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب استان مازندران، در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: پدیدآوردنده یا مولف اثر و همچنین مترجم، ناشر و نهایا توزیع کننده ارکان اصلی نشر را تشکیل می دهند تا با حضورشان شاهد جریان کتابخوانی باشیم.

وی افزود: خوشبختانه بعد از انقلاب اسلامی شاهد رشد قابل توجه نشر کتاب در کشور بوده و هستیم به صورتی که بیش از یک میلیون عنوان کتاب طی سال های بعد از انقلاب منتشر شده است.

مدیر امور نمایشگاه های استانی و نمایشگاه های فرهنگی ایران ، به ضعف در توزیع کتاب در کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه از سال های دور این مشکل همچنان وجود دارد و برگزاری نمایشگاه های استانی کتاب نیز با هدف جبران همین خلاء برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به نبود ویترین کتاب در بسیاری از استان های کشور، نمایشگاه های کتاب به گونه  ای مورد توجه و استقبال مردم و علاقمندان قرار می گیرد تا برپایی هر ساله و مداوم آن تا برطرف شدن مشکل توزیع کتاب یک ضرورت باشد.

سالاریان ادامه داد: نمایشگاه امسال استان با حضور حداکثری ناشران داخلی و نمایندگی ناشران چندین کشور خارجی با رشد کمی و کیفی قابل توجهی برگزار شده است.

به گزارش ایلنا سیزدهمین نمایشگاه کتاب از تاریخ 16 تا 21 بهمن ماه به مدت 6 روز در مجتمع فرهنگی نیاوران ساری واقع در جاده ساری – قائمشهر از ساعت 13 تا 19 عصر برای بازدید علاقمندان به کتاب و کتابخوانی دایر است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز