خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران خبر داد؛

افتتاح 5 کتابخانه عمومی در دهه فجر انقلاب اسلامی

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۰۵۰

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران از افتتاح 5 باب کتابخانه عمومی در دهه فجر انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، آرزو ولی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، ضمن گرامی داشت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با بیان اینکه از مجموع 45 پروژه کتابخانه عمومی که در استان موجود بود، با همکاری بنیاد خیریه علمی و آموزشی قلم چی تعداد 6 پروژه جهت تکمیل و بهره برداری در نظر گرفته شد که 5 پروژه به پایان رسیده است و در ایندهه مبارک افتتاح خواهند شد.

وی افزود: این کتابخانه های عمومی در روستاهای عرب محله ساری، لمراسک گلوگاه، علی آباد عسگرخان نوشهر، لزربن تنکابن و پروژه توسعه کتابخانه عمومی چمستان شهرستان نور می باشند که به بهترین تجهیزات کتابخانه ای نیز مجهز شده اند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران همچنین به کتابخانه عمومی آماده افتتاح روستای شیرکلا شهرستان نور اشاره کرد و گفت: برخی اقدامات پایانی برای تکمیل این پروژه باقی مانده است که تا پایان سال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

ولی پور افزود: احداث کتابخانه های روستایی یکی از مهمترین راهکارهای عملی ایجاد عدالت مطالعاتی در جامعه است و امیدواریم با تداوم مشارکت موسسات خیریه مانند بنیاد علمی و آموزشی قلم چی و یاری همه خیرین فرهنگ دوست، سایر پروژه های کتابخانه ای را که اکثر آنها روستایی هستند به پایان برسانیم.

وی تاکید کرد: روستاها سرشار از منابع انسانی مستعد و هوشمند هستند که وجود یک کتابخانه در آنجا می تواند نقش مرکز علمی و فرهنگی را برای رشد این استعدادها و شکوفا شدن علم و فرهنگ آن منطقه ایفا نماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز