خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران تشریح نمود :

برنامه های اجرایی راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در دهه مبارک فجر

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۲۸۱

مشاور مدیرکل و سرپرست روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران برنامه های فرهنگی اجرایی این اداره کل را در ایام دهه مبارک فجر تشریح نمود.

به گزارش ایلنا، هوشنگ نصیری پرکوهی ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی عنوان نمود : به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، این اداره کل برنامه هایی را به منظور تجدید میثاق و بیعت مجدد با آرمانهای انقلاب اسلامی در دستور کار خود دارد.

وی در ادامه به برنامه های اجرایی این اداره کل در گرامی داشت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اشاره و اظهار داشت : فضا سازی مناسب و آذین بندی محیط اداری ، انتشار گوشه ای از عملکرد این اداره کل در نشریات استانی و کشوری ، برگزاری مسابقه فرهنگی دربین کارکنان و خانواده های آنان ، حضور مسولین در برنامه های مختلف تلویزیونی و رادیویی ، برگزاری جشن دهه فجر و حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن از جمله برنامه های این اداره کل در این ایام فرخنده می باشد.

سرپرست روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در ادامه دیدار با جانبازان سرفراز و برگزاری مسابقه ورزشی (ویژه کارکنان) ، توزیع کلاه ایمنی در روستاهای استان و همچنین مراسم کودک و ایمنی در مدارس استان را نیز از دیگر برنامه های فرهنگی در این ایام برشمرد.

نصیری پرکوهی خاطر نشان ساخت : علاوه بر برنامه های فرهنگی یاد شده ، این اداره کل همچون سنوات گذشته افتتاح ده ها پروژه عمرانی در سطح محورهای مواصلاتی استان در دستور کار خود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز