خبرگزاری کار ایران

رییس انجمن صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی شهرستان بابل :

کارگران ساختمانی نیازمند توجه جدی دولتمردان

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۴۹۲

رییس انجمن صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی شهرستان بابل گفت: کارگران ساختمانی همیشه مظلوم واقع شده اند و باتوجه به سختی کار این شغل نیازمند توجه جدی هستند.

به گزارش ایلنا از شهرستان محمودآباد، مهدی پورچالی در نشست هم اندیشی خبرنگاران خبرگزاری ایلنا سرپرستی استان مازندران که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان محمودآباد برگزار شد، اظهار داشت: در طول روز حداقل ۳کارگر ساختمانی حین کار به علت حادثه فوت می کنند .

وی افزود: این در حالی ست که توجه آنچنانی به سختی این شغل نمی شود وکارگران ساختمانی پس از ۳۵ سال بازنشسته خواهند شد و هیچگاه مشمول مشاغل سخت نشدند.

پور چالی  با بیان اینکه معیشت و رفاه  کارگران ساختمانی در خطر است ، گفت: رسانه ها می توانند مشکلات کارگران را به مسوولین مربوطه انعکاس دهند تا بخشی از این انتظارات برآورده شود.

رییس انجمن صنفی کارگران  و استادکاران ساختمانی شهرستان بابل یادآور شد: رسانه ها باید رسالت خود را به درستی انجام دهند تا اعتماد اجتماعی نسبت به این حوزه از بین نرود.

پورچالی آموزش به کارگران را مهم ارزیابی کرد و گفت: انجمن صنفی کارگران واستادکاران ساختمانی شهرستان بابل در حوزه آموزش ایمنی و تخصصی در کشور در جایگاه مناسبی قرار دارد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز