خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان محمودآباد :

رسانه ها نقش بی بدیلی در آگاهی بخشی به جامعه دارند

کد خبر : ۴۵۱۴۸۷

فرماندار شهرستان محمودآباد در جمع خبرنگاران خبرگزاری ایلنا دراستان مازندران ،گفت: رسانه ها نقشی اساسی در تغییر افکار عمومی و آگاهی بخشی به مردم دارند.

به گزارش ایلنا از شهرستان محمودآباد، یحیی یوسف پور در جلسه هم اندیشی

خبرنگاران خبرگزاری ایلنا و روزنامه کار و کارگر (سرپرستی استان مازندران) که در فرمانداری شهرستان محمودآباد برگزار شد ، اظهار داشت: امروز زندگی بدون رسانه ترسناک است و رسانه ها به خوبی می توانند در جریان سازی وتغییرفضای کشور تاثیرگذار باشند.

وی با بیان اینکه رسانه ها در انتخاب گزینه اصلح به مردم تلاش کنند ،افزود: رای به عقل و منطق و جلوگیری از احساس گرایی در انتخاب، وظیفه ای ست که تنها رسانه ها می توانند به آن جامه عمل بپوشانند.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد حفظ رسالت خبرنگاری را ضروری خواند و گفت: انتقال واقعیت ها به جامعه بدون دخل و تصرف می تواند کشور را به سمت توسعه سوق دهد.

یوسف پور ،تصریح کرد: نقد سازنده همیشه موجب پیشرفت است ، اما وقتی نقدجای خود را با تخریب عوض می کند به منافع ملی آسیب می زند.

وی گفت:دولت تدبیر وامید در تمامی حوزه ها با حفظ اصل پاکدستی در حال تلاش است و شان و عظمت ملت ایران را در جامعه بین المللی به نمایش گذاشت.

یوسف پور ادامه داد: پاکدستی تنها در حوزه اقتصادی نیست و مجموعه وزارت کشور تمام تلاش خود را در صیانت از آرای مردم در انتخابات پیش رو به کار خواهد بست.

فرماندار شهرستان محمودآباد کاهش آسیب های اجتماعی را اولویت کشور خواند و گفت: در این حوزه به دلیل اهمیت موضوع مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری به صورت جدی پیگیر هستند .

وی خاطرنشان کرد: آسیب هایی چون طلاق ، اعتیاد و تکدی گری باید با برنامه ریزی درست و با کمک رسانه ها در جامعه حل شود

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز